IP телефон OpenVox C401

В наявності
0
Модель: C401
уточнюйте
Скорочений опис
     IP-телефон OpenVox C401 - це довгоочікувана новинка від OpenVox з підтримкою HD-аудіо. C401 – це high-end IP-телефон з кольоровим LCD дисплеєм і підтримкою PoE. Телефон має 2 Gigabit Ethernet порту, 7... Читати далі...

     IP-телефон OpenVox C401 - це довгоочікувана новинка від OpenVox з підтримкою HD-аудіо. C401 – це high-end IP-телефон з кольоровим LCD дисплеєм і підтримкою PoE. Телефон має 2 Gigabit Ethernet порту, 7 програмованих клавіш та підтримку 4 віртуальних сторінок, що в сукупності дає 28 програмованих клавіш. C401 було створено задля забезпечення телекомунікаційних потреб підприємств різного типу. Завдяки можливості настінної установки, ви зможете знайти ідеальне місце у вашому офісі для комфортного розташування пристрою. Підтримка як базових (утримання дзвінка, «приземлення» дзвінка, переадресація дзвінка) так і більш сучасних функцій (голосова пошта, журнал дзвінків, телефонна книга, індикація зайнятої лінії, режим «не турбувати») забезпечить можливість гнучкого та зручного спілкування.

Технічні характеристики:

 

C200

C401

Кількість ліній SIP2 лінії4 лінії
Тип установки

Можливість настінної чи десктопної установки;

Роздільна здатність екрану

Монохромний екран (роздільна здатність 128 x 48 пікселів) з підсвічуванням;

2.8 дюймовий кольоровий екран LCD;
Клавіатура

31 клавіша, включаючи:

12 стандартних телефонних клавіш;

4 клавіш, що настроюються;

4 кнопки для навігації + 1 кнопка OK;

1 клавіша для гучномовця;

2 клавіші для налаштування гучності;

7 програмованих клавіш;

31 клавіша, включаючи: 12 стандартних телефонних клавіш;

4 клавіш, що настроюються;

4 кнопки для навігації + 1 кнопка OK;

1 клавіша для гучномовця;

2 клавіші для налаштування гучності;

7 програмованих клавіш та підтримка 4 віртуальних сторінок, що в сукупності дає 28 програмованих клавіш;

8 програмованих клавіш з триколірним LED підсвічуванням;

Протоколи

SIP 2.0 over UDP/TCP/TLS, RTP/RTCP/SRTP, STUN, DHCP, PPPoE, 802.1x, L2TP (Basic Unencrypted), OpenVPN, SNTP, FTP/TFTP, HTTP/HTTPS, TR069;

Протоколи транспортного рівня

UDP/TCP/TLS/RTP/RTCP/SRTP;

Кодеки

G7.11a/u, G.723.1, G722, G726-32K, G729AB;

Мережеві інтерфейси

2* 10/100 М (1 з підтримкою POE);

2* 10/100/1000M (1 з підтримкою POE);

Функції IP

Статичний IP, DHCP, VPN, PPPoE, режим моста;

Тональний набір (DTMF)

Підтримка DTMF-relay (RFC2833)/SIP INFO;

Типи енергоживлення

PoE або блок живлення;

Потужність харчування

5В / 1A;

Енергоспоживання

Рабочее: 1.3Вт, макс. энергопотребление: 4.3Вт;

Робоче: 1.7Вт, макс. енергоспоживання: 5.7Вт;

Робоче середовище

Температура: 0~40℃; Вологість: 10-65%;

HD-динаміки гучномовця

1 шт. (частота 0~7 КГц);

HD-мікрофон гучного зв'язку

1 шт. (частота 0~7 КГц);

Роз'єм RJ9

1 шт. (Зі стандартним кабелем для навушників RJ9);

1.5 м кабель CAT5

Є 1 шт.;

Телефонна книга

До 500 записів;

Журнал дзвінків

До 600 записів, що входять/виходять/пропущені;

Підтримка хмарної телефонної книги

XML/LDAP;

Габарити

260x255x62 мм;

 

 

Порівняння IP-телефонів OpenVox C200 та C401

IP-телефони OpenVox

Модель

Зображення

Опис

Ціна

C200

 - HD аудіо;
- 2 лінії SIP;
- Підтримка POE;
- Підтримка кабелю EHS для бездротових навушників;
- 2 порти 100 Base-T Ethernet;

 

C401

 - HD аудіо;
- 4 лінії SIP;
- Підтримка 7 програмованих клавіш та 4 віртуальних сторінок, що в сукупності дає 28 програмованих клавіш;
- Підтримка POE;
- підтримка кабелю EHS для бездротових навушників;

 

Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок