IP-телефон Fanvil X3S Lite
Модель: X3S-Lite
1932 грн.
Скорочений опис
IP-телефон X3S Lite від компанії Fanvil - телефон початкового рівня з високою чіткістю звуку і точково-матричним дисплеєм. Завдяки високому качевству звуку, 2 лініях SIP, 6-сторонньому конфер...
Читати далі...
IP-телефон X3S Lite від компанії Fanvil - телефон початкового рівня з високою чіткістю звуку і точково-матричним дисплеєм. Завдяки високому качевству звуку, 2 лініях SIP, 6-сторонньому конференц-виклику і іншим розширених функцій, таким як гарнітура EHS, він забезпечує високу якість і зручність для користувачів за доступною ціною. IP-телефон S3S Lite простий і зручний в іспользваніем.
Інтуїтивно зрозумілий і зручний призначений для користувача інтерфейс спрощує навігацію і вимагає мінімального навчання. X3S Lite підтримує аудіоефект Full HD за допомогою вбудованої трубки HD-аудіо, HD-динаміків і використання протоколу широкосмугового аудиокодека G.722 і Opus. Ефективна технологія ANS (автоматичне шумозаглушення) може знизити фоновий шум в різних умовах і забезпечити комфортне спілкування.
X3S Lite підтримує 6-сторонню аудіоконференцію, організатор конференції може запросити до 5 учасників приєднатися до конференції, що спрощує і підвищує ефективність співпраці між різними відділами чи організаціями.
Клавіші ліній також можна налаштувати як клавіші DSS відповідно до вимог конфігурації для виконання функцій програми. Кожній клавіші DSS можна призначити додатковий номер LINE / BLF / прискорений набір, який можна активувати одним клацанням миші після настройки функції зміни.
X3S Lite підтримує підключення бездротових навушників EHS через адаптер EHS, тому ви можете виконувати декілька завдань одночасно під час аудіовизова, що значно підвищить ефективність вашої роботи.
Основні характеристики продукту:
- 2 лінії SIP, точка доступу SIP
- 2.3-дюймовий матричний дисплей
- HD-звук на гучний зв'язок і телефонну трубку
- Підтримка локальної 6-сторонньої аудиоконференции
- HD Audio з відмінним шумопоглинання
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |