IP-телефон Fanvil X210i

В наявності
0
Модель: X210i
уточнюйте
Скорочений опис
IP-телефон Fanvil X210i – це консольний IP-телефон найвищого рівня Fanvil X210i. Він оснащений мікрофоном gooseneck та підтримує гучний зв'язок у форматі HD. За допомогою інтелектуальних програмованих кнопок DSS мо... Читати далі...

IP-телефон Fanvil X210i – це консольний IP-телефон найвищого рівня Fanvil X210i. Він оснащений мікрофоном gooseneck та підтримує гучний зв'язок у форматі HD. За допомогою інтелектуальних програмованих кнопок DSS можна налаштувати функцію виклику одним клацанням миші. Він сумісний зі стандартним протоколом SIP і може використовуватися як центр моніторингу або хоста для офіс-менеджера з такими функціями, як виклик зовнішніх та внутрішніх телефонів, двосторонній домофон, моніторинг та мовлення. X210i підвищує ефективність управління та можливості реагування на надзвичайні ситуації.

Основні характеристики:

20 SIP ліній, 3-стороння конференція, “гаряче підключення”
Аудіо HD якості в гарнітурі та динаміці
Рухомий тип спрямованого зовнішнього мікрофона Gooseneck
Кольоровий дисплей 4.3 дюйми
Вбудований Bluetooth
2 бічні екрани 3.5 дюйми для DSS клавіш
До 106 DSS клавіш (42 триколірних фізичних клавіші)
2 гігабітні порти, інтегрований PoE · Вбудований Bluetooth
Підтримка Wi-Fi (через Wi-Fi адаптер)
Підтримка гарнітури EHS
Підтримка відео кодек H.264 для відеодзвінків
Підставка з двома регульованими кутами 40 і 50 градусів.
Сумісність із основними платформами: 3CX, Asterisk, Broadsoft, Metaswitch, Avaya etc.

Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок