IP-телефон Fanvil X210

В наявності
0
Модель: X210
9460 грн.
Скорочений опис
IP-телефон Fanvil X210 — корпоративний преміум-IP-телефон для користувачів, які потребують гнучких і розширених функцій для обробки середніх та великих обсягів викликів у повсякденній роботі. Завдяки 10 клавішам BLF на 4... Читати далі...

IP-телефон Fanvil X210 — корпоративний преміум-IP-телефон для користувачів, які потребують гнучких і розширених функцій для обробки середніх та великих обсягів викликів у повсякденній роботі. Завдяки 10 клавішам BLF на 4,3-дюймовому головному кольоровому дисплеї та до 96 клавішам (32 фізичних) на бічних кольорових дисплеях по 3,5 дюйма, X210 підтримує до 106 клавіш BLF і швидкого набору. Телефон оснащений HD-аудіо, вбудованим Bluetooth, можливістю підключення до Wi-Fi, підтримкою EHS, а також двома гігабітними портами з PoE.

Основні характеристики:

  • 20 SIP-акаунтів
  • Підтримка HD-аудіо на трубці та спікерфоні
  • Кольоровий дисплей з діагоналлю 4,3 дюйми
  • Два додаткові кольорові дисплеї 3,5 дюйми для BLF клавіш
  • Вбудований Bluetooth
  • 2 х 10/100/1000M Ethernet з підтримкою PoE
  • Можливість підключення Wi-Fi (через USB-адаптер)
  • 106 DSS клавіш (42 фізичні клавіші з триколірним підсвічуванням)
  • Телефонна книга на 2000 абонентів
  • Підтримка російської та української мови
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
Нещодавно переглянуті
icon_teleg Telegram