IP АТС OpenVox IX240
OpenVox IX240 – це продовження успішної моделі IX210, яка створена для офісів та підрозділів великих компаній на основі платформи Asterisk. IX240 IPBBX (АТС) має чотириядерний процесор від Intel та підтримку протоколів SIP та IAX2 за доступною ціною.
- Підтримка SIP та IAX2
- Наявність чотириядерного процесора від Intel із частотою 1.83 ГГц
- Підтримка RAID 1
- Працює під керуванням Asterisk
- Є інтерфейси FXS/FXO, BRI, E1 і GSM/WCDM
OpenVox IX240 - це IP АТС зі стандартом 1.5U та шириною 19” дюймів. Цей пристрій надає можливість встановлення до 2 телефонних плат OpenVox PCI-E у будь-якій комбінації: FXS/FXO, BRI, E1, GSM/WCDMA. IX240 IPPBX дозволяє здійснювати одночасно 600 дзвінків та обслуговувати до 1000 користувачів завдяки чотириядерному процесору від Intel. IX240 надає високу якість відео та аудіо дзвінків, завдяки різним HD аудіо/відеокодекам.
OpenVox IX240 це надійне рішення, яке дозволить зберегти ваші дані від пошкодження при несподіваних перебоях електроживлення завдяки вбудованій системі резервного живлення.
Підтримка RAID 1 забезпечує можливість резервного копіювання даних. Після налаштування RAID 1, система дозволяє користувачам моніторити статус пристроїв зберігання та замінити їх у разі виникнення можливих технічних неполадок.
IX240 забезпечує комплексну роботу протоколів, включаючи SIP, IAX2 з боку IP та BRI, PRI, SS7, R2, GSM, WCDMA з боку CPE (обладнання користувача). Пристрій повністю підтримує програмне забезпечення різних відкритих платформ Elastix®, Issabel, Ombutel, PBX in a Flash, FreePBX IPPBX.
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |