IP АТС OpenVox ICallDroid

В наявності
0
Модель: ICallDroid
уточнюйте
Скорочений опис
ICallDroid це перша домашня IP АТС на базі Asterisk. Завдяки інтегрованим аналоговим портам Ви зможете підключити вже наявне телекомунікаційне обладнання до сучасного світу зв'язку.Plug-and-Play IP АТСПідтримує iPhone та... Читати далі...

ICallDroid це перша домашня IP АТС на базі Asterisk. Завдяки інтегрованим аналоговим портам Ви зможете підключити вже наявне телекомунікаційне обладнання до сучасного світу зв'язку.

Plug-and-Play IP АТС

Підтримує iPhone та телефони на Android

Привітний WEB-інтерфейс

Розроблений для дому та невеликих офісів

 

Огляд

iCallDroid оснащений 1 FXO та 1 FXS аналоговими телефонними портами. WAN/LAN порти також є для інтернет з'єднання. Підтримка до 10 одночасних SIP дзвінків або 2 конференції з кодеком G.729, який найчастіше використовується в телефонії для дому та невеликого офісу.

Web інтерфейс Asterisk GUI дуже полегшує процес підключення до мережі VoIP.

Технічна специфікація:
CPU: 700MHz

ROM Flash: 32MB

RAM: 128MB DDR2 SDRAM

Живлення: DC 12V

Інтерфейси:
1 * Кнопка живлення
1* WAN: 10/100Mb
1 * RST
1 * USB 2.0
1 * MicroSD слот

Розміри: 160 (Д) * 100 (Ш) * 31.8 (В) мм

Вага: 236г

Опції
IVR/Ring Groups/Call Queues/VoiceMail/Conferencing/Follow Me;

CID/CDR/Phone Directory/Voice Record;

Failover;

Audio codec: G.711-Ulaw, G.711-Alaw, G.723, G.726, G.729, GSM, SPEEX, ILBC, ADPCM, LPC10;

Video codec: H263, H263 +, H264;

Оновлення прошивки online;

Telnet/SSH-сервер available;

DDNS: www.oray.com, no-ip.com and dyn.com; penVPN client built-in (CLI setup only);

Завантаження файлів online через wget;

Вбудована картка SD;

WAN/LAN вбудовані порти.

Операційна система:
Linux

1 рік гарантії

Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок