IP-АТС Grandstream UCM6102

В наявності
0
Модель: UCM6102
уточнюйте
Скорочений опис
Серія UCM6100 - це інноваційна та проста в експлуатації IP-АТС, що забезпечує підприємства малого та середнього бізнесу функціями єдиного зв'язку та захисту корпоративного класу. Серія UCM6100, що працює на покращеній ап... Читати далі...

Серія UCM6100 - це інноваційна та проста в експлуатації IP-АТС, що забезпечує підприємства малого та середнього бізнесу функціями єдиного зв'язку та захисту корпоративного класу. Серія UCM6100, що працює на покращеній апаратній платформі та використовує революційні функції програмного забезпечення, пропонує новаторське рішення для конвергованих додатків, що використовують передачу мови, відео, даних та факсів, а також відеоспостереження та мобільних додатків без додаткової плати за ліцензію та періодичні витрати.

Основні функціональні можливості

·          Процесор додатків ARM Cortex A8 1 Гб, великий об'єм пам'яті (DDR RAM 512 МБ, NAND Flash 4 Гб) та виділений високопродуктивний багатоядерний масив ЦСП для покращення обробки голосових даних;

2/4/8/16 вбудованих портів FXO для ТСОП, 2 аналогових телефонних порти FXS з можливістю зв'язку у разі збоїв живлення і до 50 облікових записів SIP транків;

· Гігабіт порт (-и) з вбудованими PoE, USB, картою SD; вбудований маршрутизатор NAT із розширеною підтримкою QoS (тільки UCM6102);

·          Апаратне придушення луни операторського класу на основі ЦСП (глибина придушення 128 мс), апаратний сигнал виконання виклику/ідентифікатора абонента, а також автоматичне визначення імпедансу для різних країн;

· Підтримка до 500 реєстрацій кінцевих точок SIP, до 60 одночасних викликів (до 40 одночасних викликів з шифруванням SRTP) та до 32 учасників конференцій;

·          Гнучкий номерний план, маршрутизація викликів, піринг сайтів, запис викликів, центральна панель управління агентами користувача, інтегрований сервер NTP та інтегрований каталог контактів LDAP;

·          Автоматичне визначення та підготовка IP-телефонів, відеотелефонів, ATA, шлюзів, SIP-камер та інших агентів користувача для забезпечення простоти в експлуатації;

·          Найкращий можливий захист з використанням SRTP, TLS і HTTPS з апаратним прискорювачем шифрування.

 

Технічні характеристики:

Technical Specifications

UCM6102 

UCM6104 

UCM6108 

UCM6116 

INTERFACES

PSTN Line FXO Ports

2

4

8

16

Analog Telephone FXS Ports

2

2

2

2

Network Interfaces

Single or Dual (UCM6102 only) 10M/100M/1000M RJ45 Ethernet port(s) with integrated PoE Plus (IEEE 802.3at-2009)

Data Router

Yes

No

Peripheral Ports

USB, SD

LED Indicators

Power/Ready, Network, PSTN Line, USB, SD

LCD Display

128x32 graphic LCD with DOWN & OK button

Reset Switch

YES

VOICE/VIDEO CAPABILITIES

Voice-over-Packet Capabilities

LEC with NLP Packetized Voice Protocol Unit, 128ms-tail-length carrier grade Line Echo Cancellation,

Dynamic Jitter Buffer, Modem detection & auto-switch to G.711

Voice Compression & Fax

G.711 A-law/U-law, G.722, G.723.1 5.3K/6.3K, G.726, G.729A/B, iLBC, GSM; T.38

Video Compression

H.264, H.263, H263+

QoS

Layer 3 QoS.

SIGNALING & CONTROL 

DTMF Method

In Audio, RFC2833 and SIP INFO

Provisioning Protocol & Plug-and-Play

TFTP/HTTP/HTTPS, auto-discovery & auto-provisioning of Grandstream IP endpoints

Network Protocols

TCP/UDP/IP, RTP/RTCP, ICMP, ARP/RARP, DNS, DDNS, DHCP, NTP, TFTP, SSH, HTTP/HTTPS, PPPoE, SIP (RFC3261), STUN, SRTP, TLS/SIP

Disconnect Methods

Call Progress Tone, Polarity Reversal, Hook Flash Timing, Loop Current Disconnect, Busy Tone

SECURITY

Media

SRTP, TLS, HTTPS, SSH, Syslog

PHYSICAL

Universal Power Supply

Output: 12VDC, 1.5A;  Input: 100 ~ 240VAC, 50 ~ 60Hz

Environmental

Operating: 32 ~ 104ºF /  0 ~ 40ºC, 10 ~ 90% (non-condensing);  Storage: 14 ~ 140ºF /  -10 ~ 60ºC

Dimensions (L*W*H)

226mm(L)x 155mm(W)x 34.5mm(H)

440mm(L)x 185mm(W)x 44mm(H)

Mounting

Wall mount & Desktop (UCM6102/6104);   Rack mount  & Desktop (UCM6108/6116) 

ADDITIONAL FEATURES

Caller ID

Bellcore/Telcordia, ETSI-FSK, ETSI-DTMF, SIN 227 – BT, NTT Japan (Pending)

Polarity Reversal/Wink

Yes, with enable/disable option upon call establishment and termination

Call Center

Multiple configurable call queues, automatic call distribution (ACD) based on agent skills/availability/busy level, in-queue announcement

Customizable Auto Attendant

Up to 5 layers of IVR (Interactive Voice Response)

Concurrent Calls

Up to 30 (UCM6102), 45 (UCM6104), or 60 (UCM6108/6116) simultaneous calls

Conference Bridges

Up to 3 (UCM6102/6104) or 6 (UCM6108/6116) password-protected conference bridges allowing up to 25 (UCM6102/6104) or 32 (UCM6108/6116) simultaneous PSTN or IP participants

Call Features

Call park, call forward, call transfer, DND, ring/hunt group, paging/intercom, etc.

COMPLIANCE

EMC

FCC: Part 15 (CFR 47) Class B, Part 68

CE: EN55022 Class B, EN55024, EN61000-3-2, EN61000-3-3, EN60950-1, TBR21, RoHS

A-TICK: AS/NZS CISPR 22 Class B, AS/NZS CISPR 24, AS/NZS 60950, AS/ACIF S002

Safety

ITU-T K.21(Basic Level); UL(Power Supply)

Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок