GSM Шлюз OpenVox WGW1002G

Немає в наявності
0
Модель: WGW1002G
уточнюйте
Скорочений опис
OpenVox WGW1002G - це GSM VoIP шлюз на базі Asterisk для малого та середнього бізнесу. Він підтримує 2 SIM-картки з можливістю гарячої заміни. Також функціонал може бути доопрацьований за допомогою AMI (Asteris... Читати далі...

OpenVox WGW1002G - це GSM VoIP шлюз на базі Asterisk для малого та середнього бізнесу. Він підтримує 2 SIM-картки з можливістю гарячої заміни. Також функціонал може бути доопрацьований за допомогою AMI (Asterisk Management Interface).

Переваги:

Доступна ціна та чудова продуктивність
Підтримка гарячої заміни SIM карт
Сумісність з Asterisk, Elastix, 3CX, FreeSWITCH Sip Server та іншими платформами
Сумісний з обладнанням сторонніх виробників
1 рік гарантії


Новий шлюз OpenVox WGW1002G створений для доповнення існуючої лінійки, щоб задовольнити різні потреби клієнта. Це маленький GSM шлюз з можливістю гарячої заміни SIM карток та підтримкою 2 GSM інтерфейсів. Шлюз має такий самий функціонал, як і старші шлюзи лінійки Voxstack; розроблений для зв'язку великої кількості кодеків та сигнальних протоколів, включаючи G.711A, G.711U, G.729, G.722, G.723, G.726, GSM та SIP з мобільними мережами для зменшення телекомунікаційних витрат. Маленький і простий у налаштуванні, GSM шлюз WGW1002G робить зв'язок більш якісним, стабільним і економічно ефективним. За розміром він менший, ніж будь-який інший GSM шлюз.

Новинка від Openvox має 1 ethernet порт та забезпечує стійкий зв'язок. Він підтримує одержання/відправлення/розсилання SMS, а також функцію конвертації SMS в імейл. Повністю сумісний з asterіsk, Elastix, trixbox, 3CX, FreeSWITCH sip server та іншими платформами.

Технічні специфікації:
2 GSM канали
1 SIM картка на 1 GSM канал
1 мережний порт 10/100M
2 стандартні SMA-K роз'єми
Температура зберігання: -20~70℃
Робоча температура: 0~40℃
Робоча вологість: 10% ~ 90% без конденсату
Джерело живлення: 12V DC/2.33A
Потужність: 6W
Розміри: 16см * 10.1см * 3.1см
Вага: 237г
Системні функції:
Просте та зручне налаштування через WEB інтерфейс (GUI)
Підтримка кодеків: G.711A, G.711U, G.729, G.723.1, G.722, G.726, GSM
Частоти GSM 850/900/1800/1900 MHz & Band binding
SIP (RFC3261) сумісність
Підтримка різних SIP, IAX2 протоколів
Підтримка сигналізації DTMF: RFC2833, Inband, SIP Info
Open API interface (AMI)
Ехопридушення: ITU-T G.168 LEC
Підтримка static IP та DHCP
Підтримка OpenVPN та PPTP
Програмні функції:
Лімітування тривалості дзвінка
CLIR (Call Line Identification Restriction) – заборона визначення номера
Очікування виклику
Переадресація дзвінка (без умов, немає відповіді, зайнято, не доступний)
Пакетне SMS приймання, автоматичне SMS пересилання
Підтримка HTTP SMS інтерфейсу
Конвертація SMS в імейл
USSD запити
Дистанційне керування за допомогою SMS (перезавантаження, повернення до заводських налаштувань, отримання IP та ін.)
Автоматична зміна IMEI
PIN ідентифікація
Mobile number portability (MNP)
Гнучкі налаштування маршрутизації та необмежені правила маршрутизації
Різні доповнення (IVR, DISA)
Підтримка збереження та відновлення файлу налаштувань
Підтримка різних скриптів та планів дозвону
Least Cost Routing (LCR) згідно часу, порту, номеру

Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок