GSM плата OpenVox G400P
GSM/CDMA плата OpenVox G400P забезпечує масштабоване підключення до GSM та CDMA мереж для Вашої системи. Вона підтримує до 4 GSM/CDMA каналів і дозволяє користувачам отримувати доступ до мобільної мережі з існуючими asterіsk IPPBX. Для функціонування плати потрібні GSM модулі OpenVox GSM101 або CDMA модулі OpenVox WCD100, які купуються окремо залежно від потреби покупця (максимум 4 модулі на одну плату).
Модульна конструкція GSM/CDMA каналів
До 4-х одночасних GSM/CDMA дзвінків (на кожен PCI слот)
GSM/CDMA PCI плата OpenVox G400P поставляється відразу з GPLed драйверами для Linux 2.4.X та 2.6.X. Плата G400P може бути підключена до будь-якої іншої плати OpenVox, щоб побудувати справжню комутаційну АТС TDM.
Плата G400P забезпечує повну сумісність переходу традиційних систем телефонії в GSM/CDMA мережі. Вона також дозволяє системним інтеграторам перетворити дорогий трафік - зі стаціонарних телефонів в GSM/CDMA мережу в більш дешевий - всередині GSM / CDMA мережі.
G400P працює з Asterisk ®, Elastix ®, PBX у Flash, Trixbox ® та IPPBX / IVR рішеннями, а також з іншими Open Source АТС, комутаторами, IVR та додатками VoIP шлюзів.
Цільові програми:
GSM/CDMA зв'язок для УВАТС
Мобільні АТС
GSM/CDMA VoIP шлюз
SMS шлюз
GSM/CDMA callback сервіси
Технічна специфікація:
4 GSM/CDMA каналу
1 SIM картка на кожен GSM/CDMA канал
Настроювання швидкого виклику
Зміна IMEI та PIN
Масова SMS розсилка та отримання в тестовому та PDU форматі з декодуванням MSC (Mobile Service Center), набір команд AT
Підтримка USSD, CLIP, CLIR
DTMF визначення
Передача даних GSM
Передача даних GPRS
Цифрова якість звуку (ехопридушення)
4 LED (індикатори стану мережі)
Підтримка зовнішньої антени
Харчування: 30W максимум
Робоча температура: 0°C до 50°C
Температура зберігання: -40°C до 125°C
Розміри: 17.9см*9.9см*1.8см
Вага: 120г
Операційна система:
Linux (всі версії, починаючи від 1.0 та вище)
Мінімальні Системні Вимоги:
CPU: 1000Mhz
RAM: 128MB
Вільний PCI x1 слот
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |