Grandstream HA100

В наявності
0
Модель: HA100
Артикул: HA100
уточнюйте
Скорочений опис
    Grandstream HA100 має модуль резервування для IP АТС UCM6510. Для підвищення відмовостійкості необхідно дві UCM6510 (одна основна, а друга - резервна). Якщо з'являється проблема або виходить з ладу осн... Читати далі...

    Grandstream HA100 має модуль резервування для IP АТС UCM6510. Для підвищення відмовостійкості необхідно дві UCM6510 (одна основна, а друга - резервна). Якщо з'являється проблема або виходить з ладу основна АТС, модуль резервування автоматично перемикає всі зовнішні підключення на резервну протягом 10-50 секунд.

Короткі характеристики:

Поєднує і постійно контролює два UCM6510 разом для забезпечення високої доступності

Інтелектуальне рішення для аварійного перемикання, яке автоматично перемикається на допоміжний UCM6510 з гарячим резервом в разі відмови основного

До 14 світлодіодних індикаторів, що відображають в реальному часі стан всіх ліній зв'язку, мережевих з'єднань і допоміжних пристроїв

ARP дозволяє SIP оновлювати MAC-адресу UCM6510 без перерв

Швидке перемикання системи від 10 до 50 секунд в залежності від кількості зареєстрованих точок

Технічні характеристики:

ІНТЕРФЕЙС ЗАДНЬОЇ ПАНЕЛІ

FXS

2 порти

FXO

2 порти

T1 / E1

1 порт

Мережеві порти

1 LAN / 1 WAN

RS-485

2 (1 для основної UCM6510, 1 для допоміжної UCM6510

кнопка перезапуску

Так

живлення

DC 12V, 1.5A

ІНТЕРФЕЙС ПЕРЕДНЬОЇ ПАНЕЛІ

FXS

4; 2 FXS A, 2 FXS B

FXO

4; 2 FXO A, 2 FXO B

T1 / E1

2 порту; T1 / E1 A, T1 / E1 B

світлові індикатори

Живлення, T1 / E1, FXS, FXO, LAN, WAN

Мережеві порти

2 LAN / 2 WAN

Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок