Grandstream Software UCM Upgrade-250 Package
SoftwareUCM — це
програмне рішення PBX, яке забезпечує масштабовану платформу для
бізнес-комунікації та співпраці з потужними функціями та інтеграціями, які
дозволяють командам бути більш продуктивними, ніж будь-коли раніше. Ця
програмна АТС об’єднує всі бізнес-комунікації на одній централізованій
платформі, яка забезпечує голосові та відеодзвінки, зустрічі, чат, дані,
аналітику, мобільність, доступ до об’єктів, домофони, відеоспостереження тощо.
SoftwareUCM підтримує всі кінцеві точки SIP і програму Wave для комп’ютерів,
мобільних пристроїв і Інтернету, дозволяючи командам спілкуватися та
співпрацювати з будь-якого місця на майже будь-якому пристрої. Завдяки
найсучаснішому набору функцій зв’язку та співпраці, безпеці банківського рівня,
розширеним налаштуванням і різноманітним параметрам масштабованого плану,
SoftwareUCM є ідеальним рішенням АТС для підприємств, малого та середнього
бізнесу, роздрібної торгівлі, гостинності та житлових будинків.
Варіанти Software
UCM Upgrade:
Base Package |
50 Upgrade Package |
250 Upgrade Package |
Базовий пакет
із річною оплатою |
Пакет
оновлення з річною платою |
Пакет
оновлення з річною платою |
50
користувачів |
Додає 50
користувачів |
Додає 250
користувачів |
24 одночасних викликів |
Додає 16
одночасних викликів |
Додає 64
одночасних викликів |
Плани Software UCM
можуть бути створені для підтримки до 5000 користувачів і до 1000 одночасних
викликів шляхом поєднання кількох оновлень для досягнення необхідної кількості
користувачів і одночасних викликів.
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |