Grandstream HandyTone 702 (HT702) ATA
Модель: HT702
уточнюйте
Скорочений опис
Grandstream HT 702 є представником наступного покоління популярної лінійки HandyTone. HT702 – це ATA (аналоговий телефонний адаптер) для домашніх користувачів та малого бізнесу, виконаний у компактному корпусі та м...
Читати далі...
Grandstream HT 702 є представником наступного покоління популярної лінійки HandyTone. HT702 – це ATA (аналоговий телефонний адаптер) для домашніх користувачів та малого бізнесу, виконаний у компактному корпусі та має багаті функціональні можливості у поєднанні із сучасними механізмами захисту та автоматичного виділення ресурсів. HandyTone HT702 ідеально підходить для масового комерційного використання послуг IP-телефонії.
Характеристики Grandstream HT702:
- 2 FXS порти, 1 порт 10/100M Ethernet
- Розширені можливості телефонії: АОН, очікування виклику, 3-сторішня конференція, передача виклику, переклад дзвінка, режим не турбувати (DND), багатомовні голосові підказки, факс T.38, гнучкий план набору
- Надійний захист безпеки передачі голосу та даних на основі протоколів TLS/SRTP/HTTPS, безпека та автоматизоване забезпечення TR069 та HTTP/HTTPS/TFTP
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |