Grandstream GXV3610_FHD
Grandstream GXV3610_FHD є захищеною від негоди інфрачервоною купольною IP-камерою високої продуктивності та якості Full HD. Передове оснащення ISP (Image Sensor Processor) покращує якість автоекспозиції/автобалансу білого. Високоякісний об'єктив забезпечує високу якість відео в широкому діапазоні освітленості.
Камера підтримує конвертацію H.264 у реальному часі. Функції SIP/VoIP для 2-смугового потокового аудіо та відео на мобільні телефони та відеотелефони, інтегроване PoE, IR-CUT для режиму день/ніч. Камерою серії GXV3610 можна керувати за допомогою GSurf_Pro (інтуїтивно-зрозуміле з управління відео, безкоштовне програмне забезпечення від Grandstream, яке керує до 36 камер одночасно), а також інші сумісні зі стандартом ONVIF системи управління відео. Також доступні передові та гнучкі HTTP API для легкої інтеграції з іншими системами моніторингу.
Серія GXV3610 є потужною мережевою камерою для професійного спостереження у приміщенні та поза приміщеннями.
Висока якість 3,1 - мегапіксельний CMOS сенсор і FullHD-об'єктив
Розширений багатопотоковий аудіо-вихід, швидкість в режимі реального часу в форматах H.264, Motion JPEG з роздільною здатністю 720p і 1080p з повною частотою кадрів
Комплексне харчування по Ethernet (802.3af)
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |