Grandstream GVR3550
Модель: GVR3550
уточнюйте
Скорочений опис
Grandstream GVR3550 - це Мережевий Відео Рекордер (СЗР) нового покоління, який забезпечує надійне і просте в управлінні рішення для спостереження і запису відео. Цей пристрій може одночасно а...
Читати далі...
Grandstream GVR3550 - це Мережевий Відео Рекордер (СЗР) нового покоління, який забезпечує надійне і просте в управлінні рішення для спостереження і запису відео. Цей пристрій може одночасно адмініструвати до 24 камер (запис, індексування, пошук і управління сховищем відео). GVR3550 підтримує всі IP-камери відеоспостереження від Grandstream, а також будь-які ONVIF-сумісні IP-камери. Користувачі можуть переглядати до 16-ти потоків відео з камер одночасно, підключивши GVR3550 до телевізора або комп'ютерного монітора, або за допомогою віддаленого доступу, підключивши до 4-х жорстких дисків.
Особливості Grandstream GVR3550:
- До 24 каналів (RAID 0 і 7,200rpm жорсткі диски) або 16 каналів (RAID 1 або 5,400rpm жорсткі диски) 720p HD аудіо / відео в режимі запису в реальному часі
- Автоматичне виявлення для IP-камер в локальній мережі
- Повний набір функцій безпеки, включаючи рольовий контроль доступу, системний журнал і журнал подій, а також шифрування даних на жорсткому диску
- Мережевий інтерфейс RJ45 10M / 100M / 1000M
- Виходи HDMI і VGA для локального відтворення full HD, легкодоступні порти USB, eSATA
- Повністю настроюються правила запису: за часом, по подіях; ручна або автоматична настройка
- Система зберігання даних, стійка до перебоїв живлення
- Інноваційна технологія прямого введення / виводу дозволяє одночасний доступ до перегляду потокового відео, пошуку, відтворення, PTZ і багато іншого
- До 4-х внутрішніх жорстких дисків з роз'ємом SATA 3.5 ", з максимальним розміром сховища до 16Тб і конфігураціями RAID0 або RAID1
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |