Grandstream CloudUCM Pro

В наявності
0
Модель: CloudUCM Pro
уточнюйте
Скорочений опис
   CloudUCM надає масштабовану платформу для безпечного ділового спілкування та співпраці, додаючи потужні функції та інтеграції, щоб організації могли бути більш продуктивними, ніж будь-коли раніше. Ця хмарна ... Читати далі...

   CloudUCM надає масштабовану платформу для безпечного ділового спілкування та співпраці, додаючи потужні функції та інтеграції, щоб організації могли бути більш продуктивними, ніж будь-коли раніше. Ця хмарна АТС підтримує до 200 користувачів і об’єднує всі комунікації в одне централізоване рішення, яке забезпечує голосові та відеодзвінки, зустрічі, конференції, чат, дані, аналітику, мобільність, доступ до об’єктів, домофони, відеоспостереження тощо. Забезпечуючи комплексний набір функцій зв’язку та АТС, безпеку операторського рівня, повну інтеграцію зі сторонніми системами та різноманітність варіантів планування, CloudUCM є ідеальним рішенням АТС для малого та середнього бізнесу, роздрібної торгівлі, гостинності, і житлові розгортання.

   CloudUCM дозволяє користувачам працювати з будь-якого місця на майже будь-якому пристрої, оскільки він підтримує всі кінцеві точки SIP і додаток Wave від Grandstream для настільних комп’ютерів, мобільних пристроїв і Інтернету. Він забезпечує найсучаснішу безпеку та надійність, забезпечуючи вбудований прикордонний контролер сеансу (SBC), гарантію надійності на 99,99% завдяки службам, розміщеним на AWS, глобальні центри обробки даних, передову технологію шифрування тощо. Це масштабоване, економічно ефективне рішення можна легко розширити в будь-який час без потреби в додатковому обладнанні, дозволяючи компаніям відмовитися від обладнання АТС, обмежити мережеву інфраструктуру та скоротити технічне обслуговування. CloudUCM можна легко інтегрувати з різноманітними сторонніми системами для забезпечення покращеної безперервності бізнесу, включаючи CRM, системи управління власністю (PMS), ERP, платформи обслуговування клієнтів тощо. API і SDK також доступні для підтримки індивідуальних інтеграцій і функцій.

Інші примітні особливості CloudUCM включають:

  • Плани підтримують до 200 користувачів та до 64 одночасних викликів.
  • Вбудована платформа для аудіо, відео та веб-конференцій; підтримує настільні комп'ютери, мобільні пристрої та кінцеві точки SIP
  • Програма Wave для мобільних пристроїв, настільних комп'ютерів та Інтернету дозволяє спілкуватися з будь-якого місця на будь-якому пристрої.
  • Надається та керується за допомогою системи керування пристроями Grandstream (GDMS).
  • Вбудовані безкоштовні сервіси SBC захищають CloudUCM від зовнішніх атак.
  • Функції зустрічей та спільної роботи включають обмін миттєвими повідомленнями/чатом, спільне використання екрана, дошку, спільний доступ до файлів, запис, помічник по зборах та багато іншого.
  • Підтримує платформи обслуговування клієнтів WhatsApp, Telegram та інші; вбудований чат для настільних комп'ютерів та мобільних пристроїв
  • Передові технології безпеки та шифрування: AWS забезпечує гарантію обслуговування на рівні 99,99%.
  • Повнодіапазонний голосовий кодек Opus, голосові кодеки H.264, H.263, H.263+, VP8, стійкість до джиттера до 50% втрати пакетів
  • Інтеграція з CRM, PMS, ERP, Microsoft Teams (через TeamMate), Office 365, Google Drive та багатьма іншими сторонніми рішеннями.

Плани CloudUCM

  • Безкоштовна пробна версія – доступна 30-денна безкоштовна пробна версія плану Startup.
  • Startup — підтримка до 10 додаткових номерів, 4 одночасних аудіо/відеовикликів, хмарне сховище об'ємом 1 ГБ та багато іншого.
  • SOHO — підтримка до 20 додаткових номерів, 8 одночасних аудіо/відеовикликів, хмарне сховище об'ємом 1 ГБ та багато іншого.
  • Plus — підтримка до 50 додаткових номерів, 16 одночасних аудіо/відеовикликів, хмарне сховище об'ємом 2 ГБ та багато іншого.
  • Pro — підтримує до 100 додаткових номерів, 32 одночасні аудіо/відеовиклики, хмарне сховище об'ємом 4 ГБ та багато іншого.
  • Business — підтримка до 200 додаткових номерів, 64 одночасних аудіо/відеовикликів, хмарне сховище об'ємом 10 ГБ та багато іншого.

Порівняльна таблиця тарифних планів Grandstream CloudUCM

План

Startup

SOHO

Plus

Pro

Business

Ціна/Термін

170$/1 рік

310$/1 рік

650$/1 рік

1300$/1 рік

2100$/1 рік

Максимум зареєстрованих користувачів

 До 10

 До 20

 До 50

 До 100

 До 200

Максимум одночасних голосових/відео дзвінків

 До 4

 До 8

 До 16

 До 32

 До 64

Хмарне сховище

1 ГБ

1 ГБ

2 ГБ

4 ГБ

10 ГБ

Включає додаток Wave

+

+

+

+

+

Вбудований SBC

+

+

+

+

+

Комплексні функції UC

+

+

+

+

+

Підтримка платформи обслуговування клієнтів

+

+

+

+

+

Запис

-

+

+

+

+

Повна інтеграція API та сторонні доповнення

-

+

+

+

+

Доменне ім'я користувача третього рівня

-

+

+

+

+

Логотип користувача та доменне ім'я верхнього рівня (FQDN)

-

-

-

+

+

SDK для зв'язку та спільної роботи

-

-

-

+

+

 

Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок