Гарнітура Sangoma H10
Гарнітура Sangoma H10 підключається безпосередньо до телефонів серії S та D, забезпечуючи неймовірний радіус бездротового зв'язку. Підключіть адаптер EHS, щоб керувати викликами безпосередньо з гарнітури, не повертаючись на робочий стіл.
Бродіть по офісу, продовжуйте спілкування та насолоджуйтесь свободою бездротового зв'язку. Насолоджуйтесь повною гнучкістю та продуктивністю з бездротовими гарнітурами Sangoma. Наші гарнітури серії H гарантують, що ви завжди будете на зв'язку. Наші моделі відрізняються чудовою якістю звуку з використанням спеціальної технології DECT, обробкою викликів із радіусом дії до 99 м, а також автономною роботою протягом усього дня.
Загальні характеристики для Sangoma H10/H20:
Управління викликами:
Підтримка багатофункціональних кнопок для відповіді, завершення або відхилення дзвінка
Регулятор гучності та вимкнення мікрофона:
Кнопки керування на гарнітурі
Мікрофон: Широкосмуговий мікрофон із шумозаглушенням
Динаміки: Широкосмуговий динамік
Від бази гарнітури до гарнітури. Для європейського стандарту DECT до 120 метрів від гарнітури H10 DECT
Стандарт бездротового зв'язку: (CAT - IQ) DECT у США та DECT у Європі
Частоти: США DECT: 1,92 – 1,93 ГГц. EU DECT: 1,88 – 1,90 ГГц
Якість звуку:
Зниження шуму DSP
Ехопридушення
Тон контроль
Широкосмуговий та вузькосмуговий звук
Індикатор звуку:
Сигнали вказують на вхідні дзвінки, низький заряд батареї, рівень гучності, відключення мікрофона та ін.
Тип батарейки:
Літій-іонно-полімерний
Місткість батареї: A300 мАг, типово
Час розмови з акумулятором:
До восьмої години
Час очікування батареї: Не менше 36 годин
Час заряджання акумулятора:
20% заряду менш ніж за 20 хвилин
50% заряду менш ніж за 45 хвилин
Повна зарядка менш ніж за три години
Термін служби батареї: мінімум 1000 циклів заряджання
Термін придатності акумулятора: Акумулятор гарнітури тримає заряд шість місяців у вимкненому стані до того, як буде потрібно підзарядка
розміри:
97 мм x 75 мм x 120 мм
Робоче середовище: -0˚C до + 40˚C
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |