FXO шлюз OpenVox iAG801
Модель: iAG801
уточнюйте
Скорочений опис
OpenVox iAG801 – аналоговий VoIP шлюз з підтримкою 8 портів FXS. Завдяки невеликому розміру та високій продуктивності шлюз iAG801 VoIP спеціально розроблений для економії місця та максимального зниження витр...
Читати далі...
OpenVox iAG801 – аналоговий VoIP шлюз з підтримкою 8 портів FXS. Завдяки невеликому розміру та високій продуктивності шлюз iAG801 VoIP спеціально розроблений для економії місця та максимального зниження витрат. Він ідеально підходить для малих та середніх підприємств.
OpenVox iAG801 надає широкий вибір кодеків, включаючи G.711A, G.711U, G.729, G.722, G.726, ILBC. Аналогові VoIP-шлюзи iAG використовують стандартний протокол SIP та повністю сумісні з провідними платформами IMS/NGN, IPPBX та SIP-серверами.
Короткі характеристики та функції OpenVox iAG801:
- 8 портів FXO
- 2 мережні порти 10/100Mbps
- Габарити 170*98*26мм
- Просте та зручне налаштування через веб-інтерфейс
- Рясні функції журналу, автоматичне перезавантаження, відображення статусу виклику
- Вибір мови (китайська/англійська)
- Відкритий інтерфейс API (AMI)
- Підтримка ретрансляції факсу T.38 та факсу T.30, сигналів FSK та DTMF може безперервно відправляти факси на кілька сторінок
- Придушення луна та буфер статичного джиттера
- Підтримка DTMFалаштування частоти дзвінка
- Підтримка регулювання гучності, регулювання посилення, переведення виклику, утримання виклику, очікування виклику, переадресації виклику, відображення ідентифікатора абонента
- Тристоронній зв'язок, переклад виклику, таблиця відповідності номера, що комутується
- Підтримка MWI (індикатор очікування повідомлення)
- Підтримка DHCP, DNS/DDNS, мережі NAT
- Підтримка різних протоколів SIP
- Різні програми, що розширюються, такі як DISA
- Підтримка синхронізації часу NTP та синхронізації часу клієнта
- Підтримка зміни імені користувача та пароля для веб-входу
- Підтримка віддаленої роботи SSH
- Підтримка додавання, зміни та видалення облікових записів SIP, пакетного додавання, зміни та видалення облікових записів SIP.
- Підтримка декількох реєстрацій SIP: анонімно, кінцева точка реєструється на цьому шлюзі, цей шлюз реєструється на кінцевій точці
- SIP-акаунти можуть бути зареєстровані на декількох серверах
- Підтримка оновлення прошивки онлайн
- Підтримка резервного копіювання та завантаження файлу конфігурації
- Підтримка скриптів, діалпланів
- Тип мережі: статичний IP, динамічний
- Телнет, HTTP, HTTPS, SSH
- VPN-клієнти: PPTP/OpenVPN/Zerotier/L2TP/N2N
- Сумісність з Asterisk, Issabel, 3CX, FreeSWITCH Sip Server та операційною платформою VOS VoI
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |