FXO-FXS Шлюз OpenVox MAG1000-16
Шлюз OpenVox MAG 1000-16 - це багатофункціональний аналоговий шлюз для безшовного з'єднання між IPPBX, факсами, аналоговими телефонами та операторами. MAG1000-16 надає три інтерфейси RJ11/RJ45/RJ21, що охоплюють майже всі потреби користувачів у проводках. Крім того, шлюз OpenVox MAG1000-16 має чудові можливості одночасної обробки голосу/факсів, високою продуктивністю і високою стабільністю.
Надає високоякісні послуги телефонного зв'язку для операторів, підприємств, центрів обробки дзвінків та приватних користувачів у житлових районах.
Аналогові шлюзи MAG1000 розроблені для з'єднання широкого набору кодеків, включаючи G.711A, G.711U, G.729A, G.722, G.726, iLBC.
Серія MAG1000 використовує стандартний протокол SIP і сумісна з провідною платформою VoIP, IPPBX і SIP-серверами, такими як Asterisk, Issabel, 3CX, FreeSWITCH, BroadSoft і VOS VoIP.
Особливості MAG 1000-16:
16/24/32 FXO / FXS портів
Стабільна функція, гнучкий план набору та зручний веб-інтерфейс
Надійна безпека та висока стабільність;
Призначений для всіх типів користувачів;
Повна сумісність із провідною системою VoIP-телефонії на основі SIP;
Підтримка голосу, факсу та доступу до POS-терміналу.
Властивості системи серії MAG 1000-16:
Синхронізація часу NTP та синхронізація часу клієнта;
Підтримка зміни імені користувача та пароля для входу до Інтернету;
Оновлення прошивки онлайн, резервне копіювання/відновлення файлу конфігурації;
Велика інформація журналу, автоматичне перезавантаження, відображення статусу дзвінка;
Вибір мови (китайська/англійська);
Відкритий інтерфейс API, підтримка вторинної розробки програм;
Підтримка віддаленого управління SSH і відновлення заводських налаштувань.
Функції телефонії:
Підтримка регулювання гучності, регулювання посилення, перекладу дзвінка, утримання дзвінка, очікування дзвінка, переадресації дзвінка, відображення ідентифікатора абонента.
Тристоронній виклик, переклад виклику, таблиця зіставлення віддаленого доступу
Підтримка ретрансляції факсів T.38 та прозорої передачі факсів T.30, сигналів FSK та DTMF.
Підтримка налаштування частоти та частоти виклику, WMI (індикатор очікування повідомлення)
Підтримка придушення луна, буфера джиттера.
Підтримка DISA та інших програм, що налаштовуються.
Функції SIP:
Підтримка додавання, зміни та видалення облікових записів SIP, пакетного додавання, зміни та видалення облікових записів SIP;
Підтримка кількох реєстрацій SIP: анонімна кінцева точка реєструється на цьому шлюзі, цей шлюз реєструється на кінцевій точці;
Облікові записи SIP можна зареєструвати на кількох серверах.
Мережа:
Тип мережі: Статичний IP, Динамічний;
Підтримка DDNS, DNS, DHCP, DTMF реле, NAT;
Telnet, HTTP, HTTPS, SSH;
VPN-клієнти (PPTP/OpenVPN/Zerotier/L2TP/N2N);
Network Toolbox.
Сертифікат:
CE.
Технічні особливості серії MAG1000:
OpenVox MAG1000 Series Analog Gateway | |||
Product Name | MAG1000-16 | MAG1000-24 | MAG1000-32 |
Interfaces | |||
Ports | 16 FXO/FXS ports | 24 FXO/FXS ports | 32 FXO/FXS ports |
Port type | RJ11/RJ45/RJ21 | ||
USB | RJ45 | ||
Ethernet port | 2 * 10/100Mbps ports | ||
General Info | |||
Dimension(bare) | 440mm*45mm*220mm | ||
Dimension( with packaging) | 510mm*90mm*310mm | ||
Weight( with packaging) | 2.86kg | 2.98kg | 3.1kg |
Max Power Consumption | 20W | 28W | 36W |
Power Supply | 90-264VAC | ||
Operation Temperature | 0°C ~ 45°C | ||
Operation Humidity | 10% ~ 90% NON-CONDENSING | ||
Storage Temperature | -20°C ~ 70°C |
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |