Fanvil X7A

В наявності
0
Модель: X7A
12900 грн.
Скорочений опис
IP-телефон Fanvil X7A — преміум-модель на базі Android 9.0 від компанії Fanvil. Це флагманський пристрій із підтримкою широкого спектру передових функцій: 20 SIP-акаунтів, 7-дюймовий сенсорний кольоровий екран, до 112 пр... Читати далі...

IP-телефон Fanvil X7A — преміум-модель на базі Android 9.0 від компанії Fanvil. Це флагманський пристрій із підтримкою широкого спектру передових функцій: 20 SIP-акаунтів, 7-дюймовий сенсорний кольоровий екран, до 112 програмованих кнопок на екрані, підтримка HD-аудіо та кодека Opus, вбудований Bluetooth і Wi-Fi, а також високоякісна акустика Harman.

X7A є одним із найпотужніших IP-телефонів Fanvil станом на 2020 рік. Телефон сумісний із будь-якими IP-АТС, що працюють за протоколом SIP, а також із хмарними АТС і провайдерами IP-телефонії. Це ідеальне рішення для робочого місця керівника, яке забезпечує сучасні можливості та зручність у роботі.

Як додаткову опцію пропонується USB-камера, що дозволяє проводити відеоконференції у форматі HD.

Особливості ip-телефону Fanvil X7A:
  • 20 SIP акаунтів
  • 7-дюймовий кольоровий екран
  • опціональна Fanvil CM60 камера Fanvil CM60
  • підтримка HD audio в спікерфоні і трубці
  • якісний динамік Harman для гучного зв'язку
  • підтримка кодека Opus, який забезпечує відмінну якість зв'язку навіть з проблемних каналів передачі даних
  • до 112 програмованих екранних кнопок
  • вбудований Bluetooth, можна використовувати для підключення бездротових гарнітур
  • вбудована підтримка бездротових мереж Wi-Fi 2,4 і 5 ГГц
  • підтримка відеокодека H.264 забезпечує прийом відеодзвінків, наприклад, з sip-домофонів Fanvil
  • 2 кута нахилу корпусу телефону - 40 і 50 градусів
  • підтримка EHS гарнітур
  • 2 порти Gigabit Ethernet
  • підтримка PoE, поставляється без блоку живлення
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.