Fanvil X7A
Модель: X7A
13020 грн.
Скорочений опис
IP-телефон Fanvil X7A від компанії Fanvil - телефон преміум-класу на базі Андроїд 9.0. Це модель найвищого рівня з підтримкою безлічі самих передових функцій, в тому числі: 20 SIP-акаунтів, 7...
Читати далі...
IP-телефон Fanvil X7A від компанії Fanvil - телефон преміум-класу на базі Андроїд 9.0. Це модель найвищого рівня з підтримкою безлічі самих передових функцій, в тому числі: 20 SIP-акаунтів, 7-дюймовий сенсорний кольоровий екран, до 112 програмованих кнопок на екрані, підтримка HD audio і кодека Opus, вбудований Bluetooth і Wi-Fi, високоякісна акустика Harman.
Це найпродуктивніший IP-телефон Fanvil станом на літо 2020 року. IP-телефон сумісний з усіма IP-АТС, які працюють по протоколу SIP, а також з хмарними АТС і провайдерами IP-телефонії. Це відмінне рішення для робочого місця керівника, яке забезпечить всі найсучасніші можливості і зручність роботи.
Як опція пропонується USB-камера, яка дозволить проводити відеоконференції в форматі HD.
Особливості ip-телефону Fanvil X7A:
- 20 SIP акаунтів
- 7-дюймовий кольоровий екран
- опциональная Fanvil CM60 камера Fanvil CM60
- підтримка HD audio в спикерфоне і трубці
- якісний динамік Harman для гучного зв'язку
- підтримка кодека Opus, який забезпечує відмінну якість зв'язку навіть з проблемних каналах передачі даних
- до 112 програмованих екранних кнопок
- вбудований Bluetooth, можна використовувати для підключення бездротових гарнітур
- вбудована підтримка бездротових мереж Wi-Fi 2,4 і 5 ГГц
- підтримка видеокодека H.264 забезпечує прийом відеодзвінків, наприклад, з sip-домофонів Fanvil
- 2 кута нахилу корпусу телефону - 40 і 50 градусів
- підтримка EHS гарнітур
- 2 порти Gigabit Ethernet
- підтримка PoE, поставляється без блоку живлення
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |