Fanvil i61

В наявності
0
Модель: i61
10105 грн.
Скорочений опис
Fanvil i61 - це відеодомофон, заснований на протоколах SIP та ONVIF, який поєднує потужні функції контролю доступу, внутрішнього зв'язку та захисту. Завдяки конструкції із алюмінієвого сплаву та одній сенсорній кноп... Читати далі...

Fanvil i61 - це відеодомофон, заснований на протоколах SIP та ONVIF, який поєднує потужні функції контролю доступу, внутрішнього зв'язку та захисту. Завдяки конструкції із алюмінієвого сплаву та одній сенсорній кнопці швидкого набору i61 має високоякісний елегантний зовнішній вигляд. Завдяки високому рівню захисту IP66 та IK07 він водонепроникний, пиленепроникний і стійкий до зіткнень у більшості зовнішніх умов. i61 дозволяє користувачам здійснювати аудіо/відеовиклики за допомогою кнопки швидкого набору та 2-мегапіксельної камери, а також забезпечувати контроль доступу в різних режимах. Завдяки багатим інтерфейсам введення та виведення i61 легко з'єднати з іншими пристроями безпеки та адаптувати до різних рішень у квартирах, комерційних будівлях, громадських місцях та промислових парках.

Опис відеодомофону Fanvil-i61:

  • 2 облікові записи SIP
  • Підтримка відкриття дверей за допомогою RFID/IC-карт, NFC, внутрішній перемикач, віддалений DTMF, відкриття дверей за часом
  • RFID-картки (підтримка 10 000)
  • Записи відчинених дверей (підтримка 200 000)
  • Сумісність із протоколами SIP та ONVIF
  • Вбудована ширококутна камера з роздільною здатністю 2 MP: 120°(Г), 60°(В) з інфрачервоним портом
  • Вбудований динамік 2,5 Вт та еходавець (AEC)
  • VPN: L2TP/OpenVPN
  • Рівень захисту - IP66 та IK07
  • Робоча температура: від -40°C до 70°C
  • Робоча вологість: 10-95%
  • Підтримка порту Ethernet 10/100 802.3af PoE
  • Вхідна потужність постійного струму: 12 В/1 А
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Теги: Fanvil i61

icon_teleg Telegram