Fanvil H1

В наявності
0
Модель: H1
2100 грн.
Скорочений опис
Fanvil H1 – це готельний IP-телефон з економічним, багатофункціональним та елегантним зовнішнім виглядом. Він оснащений 8-ма програмованими клавішами для гарячої лінії обслуговування, що відповідають вимогам з... Читати далі...

Fanvil H1 – це готельний IP-телефон з економічним, багатофункціональним та елегантним зовнішнім виглядом. Він оснащений 8-ма програмованими клавішами для гарячої лінії обслуговування, що відповідають вимогам застосування різних сценаріїв готелю. Крім того, H1 підтримує такі функції, як HD-аудіо, мережний порт 10/100 Мбіт/с та вбудований PoE, забезпечуючи високоякісну взаємодію з користувачем та знижуючи витрати на розгортання у готелі. Це більше, ніж просто телефон у готелі, і його можна застосовувати у різних сценаріях, наприклад, у торгових центрах, лікарнях та супермаркетах.

Основні характеристики Fanvil H1:

  • 2 SIP-лінії
  • Елегантний та модний зовнішній вигляд продукту
  • 8 програмованих програмних клавіш для гарячої лінії сервісної служби
  • Унікальна персоналізована лицьова панель
  • Підтримка аудіокодеків G.722 та Opus для роботи з різними аудіододатками
  • Порт 10/100 Мбіт/с, вбудований PoE
  • Два способи встановлення: настільна підставка та настінний монтаж
  • Журнали дзвінків (вхідні/вихідні/пропущені, максимальна підтримка 600 записів у мережі)
  • URL-адреса дії/активна URI
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Теги: Fanvil H1, Fanvil, H1

icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок