Fanvil H1
Модель: H1
2100 грн.
Скорочений опис
Fanvil H1 – це готельний IP-телефон з економічним, багатофункціональним та елегантним зовнішнім виглядом. Він оснащений 8-ма програмованими клавішами для гарячої лінії обслуговування, що відповідають вимогам з...
Читати далі...
Fanvil H1 – це готельний IP-телефон з економічним, багатофункціональним та елегантним зовнішнім виглядом. Він оснащений 8-ма програмованими клавішами для гарячої лінії обслуговування, що відповідають вимогам застосування різних сценаріїв готелю. Крім того, H1 підтримує такі функції, як HD-аудіо, мережний порт 10/100 Мбіт/с та вбудований PoE, забезпечуючи високоякісну взаємодію з користувачем та знижуючи витрати на розгортання у готелі. Це більше, ніж просто телефон у готелі, і його можна застосовувати у різних сценаріях, наприклад, у торгових центрах, лікарнях та супермаркетах.
Основні характеристики Fanvil H1:
- 2 SIP-лінії
- Елегантний та модний зовнішній вигляд продукту
- 8 програмованих програмних клавіш для гарячої лінії сервісної служби
- Унікальна персоналізована лицьова панель
- Підтримка аудіокодеків G.722 та Opus для роботи з різними аудіододатками
- Порт 10/100 Мбіт/с, вбудований PoE
- Два способи встановлення: настільна підставка та настінний монтаж
- Журнали дзвінків (вхідні/вихідні/пропущені, максимальна підтримка 600 записів у мережі)
- URL-адреса дії/активна URI
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |