Fanvil A320i White
Fanvil A320i White — консольний телефон із пейджинговою візуалізацією для промислових клієнтів. Він оснащений мікрофоном на гнучкій стійці та підтримує гучний зв'язок у форматі HD. Fanvil A320i White, оснащений 112 клавішами DSS, 10,1-дюймовим кольоровим сенсорним екраном, Wi-Fi та Bluetooth, забезпечує інтелектуальне та просте щоденне спілкування. Він оснащений вбудованою регульованою камерою та телефонною трубкою HD PTM, що забезпечує чудову якість звуку та відео для конференції. Fanvil A320i White має вбудовану систему мовлення, сумісну зі стандартним протоколом SIP, що робить його ідеальним вибором для центрів управління або командних центрів з такими функціями, як відеодзвінок, двосторонній зв'язок, моніторинг та мовлення.
Основні характеристики Fanvil A320i White:
- 20 SIP-ліній, 10-стороння аудіоконференція, 3-стороння відеоконференція.
- Оснащений трубкою PTM, стандартна трубка/трубка НІГ є додатковою опцією.
- Оснащений мікрофоном на гнучкій шиї для збільшення відстані уловлювання звуку.
- Інтегруйте програмне забезпечення гучного зв'язку для створення системи мовлення.
- Вбудована 8-мегапіксельна регульована камера із захисною кришкою.
- 112 програмних клавіш DSS на сенсорному екрані діагоналлю 10,1 дюйми.
- HD-звук на динаміці та трубці.
- Підтримка Bluetooth 5.0 та 2,4G/5G Wi-Fi.
- Відеокодек H.264, підтримка відеодзвінків.
- Два гігабітні порти, вбудований PoE.
- ОС Android 9.0 з більш високою безпекою та кращою сумісністю.
- Вбудовані програми: Файли, календар, галерея, браузер, електронна пошта, калькулятор, блокнот, диктофон, годинник, відео, музика.
- Локальна телефонна книга (2000 записів).
- Віддалена телефонна книга (XML/LDAP, 2000 записів).
- Інтелектуальний пошук контактів та журнал викликів.
- Журнали дзвінків (вхідні/вихідні/пропущені, 1000 записів).
- Список заблокованих/дозволених.
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |
Теги: Fanvil A320i White, Fanvil, A320iWhite