Dinstar C66G High-end Business SIP Phone

В наявності
0
Модель: C66G
5250 грн.
Скорочений опис
Dinstar C66G – це універсальний HD-SIP-телефон, призначений для висококласного бізнесу. Елегантний зовнішній вигляд, відмінна продуктивність, що підходить для різних завдань. Графічний РК-дисплей з діагоналлю 4,3 д... Читати далі...

Dinstar C66G – це універсальний HD-SIP-телефон, призначений для висококласного бізнесу. Елегантний зовнішній вигляд, відмінна продуктивність, що підходить для різних завдань. Графічний РК-дисплей з діагоналлю 4,3 дюйми, 480 x 272 пікселів з підсвічуванням забезпечує гарні візуальні ефекти. Чудова якість передачі голосу HD і різні системні функції для задоволення потреб користувачів. У телефоні C66 SIP використовуються два порти Gigabit Ethernet, які легко встановити, настроїти та використовувати. Підтримує 6 облікових записів SIP, підтримує функції 3-сторонньої конференції. Забезпечує багаті бізнес-функції за рахунок безперешкодної взаємодії з IP PBX.

Dinstar C66G/C66GP – це високо передова технологія SIP, яка ідеально підходить для всіх видів ділового спілкування. Ви зможете переконатися на власному досвіді, що IP-телефон має елегантний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс користувача, який ви можете персоналізувати під себе.

Основні характеристики Dinstar C66G:

6 SIP облікового запису
3-сторонній конференцзв'язок
HD Voice (технологія покращення якості звуку)
482х272 піксельний кольоровий TFT LCD з підсвічуванням
Двопортовий Ethernet 10/100/1000 Мбіт/с
Підставка з 2 регульованими кутами
Повна сумісність із 3CX, Asterisk, Broadsoft, Freeswitch Platform тощо.
Автоматична ініціалізація: FTP/TFTP/HTTP/HTTPS/PnP
Налаштування через HTTP/HTTPS веб-інтерфейс
Підтримка кількох мов
Системний журнал

Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок