Dinstar UC100 VoIP PBX for SME

В наявності
0
Модель: UC100
4085 грн.
Скорочений опис
Dinstar UC100 - це універсальний шлюз "все-в-одному" з вбудованими функціями IP PBX, розроблений для SOHO та малих підприємств, який може підвищити ефективність зв'язку, знизити витрати на телефонію та надати прості ф... Читати далі...

Dinstar UC100 - це універсальний шлюз "все-в-одному" з вбудованими функціями IP PBX, розроблений для SOHO та малих підприємств, який може підвищити ефективність зв'язку, знизити витрати на телефонію та надати прості функції управління. Він об'єднує інтерфейси LTE/GSM, FXO, FXS та функції VoIP, а також функції передачі даних, такі як точка доступу Wi-Fi, VPN. UC100 з 32 користувачами SIP та 8 одночасними викликами - ідеальний вибір для малого бізнесу.

Основні характеристики Dinstar UC100:

Інтерфейс
FXS Port: 1
FXO Port: 1
SIM Slot: 1
Порти Ethernet: 1× WAN та 3× LAN, 10/100 Base-T (RJ45)
Wi-Fi: 2.4 GHz 802.11b/g/n, 2T2R
FXS
Розʼєм: RJ11
Caller ID: Bellcore Type 1 & 2, ETSI, BT, NTT та DTMF
Сигнали: Answer, Disconnect, Busy Tone
Реверс полярності: Підтримується
Hook Flash: Підтримується
FXO
Розʼєм: RJ11
Визначення номера: FSK, DTMF
Реверс полярності: Підтримується
Затримка відповіді (Answer Delay): Підтримується
Виявлення сигналу «зайнято»: Підтримується
Виявлення відсутності струму: Підтримується
Мобільна мережа
GSM/GPRS/EDGE: 900/1800 MHz
WCDMA (3G): UMTS/HSDPA/HSPA+ B1/B8, TD-SCDMA B34/B39
LTE (4G): TDD-LTE B38/B39/B40/B41, FDD-LTE B1/B3/B7/B8
SIM/USIM: 1 USIM на канал
SIM-карта: 1.8 V, 3.0 V
Антена: ≈3.0 dBi, інтерфейс SMA
SMS/USSD: Підтримується
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
Нещодавно переглянуті
icon_teleg Telegram