Dinstar C66GP High-end Business SIP Phone
Dinstar C66G – це універсальний HD-SIP-телефон, призначений для висококласного бізнесу. Елегантний зовнішній вигляд, відмінна продуктивність, що підходить для різних завдань. Графічний РК-дисплей з діагоналлю 4,3 дюйми, 480 x 272 пікселів з підсвічуванням забезпечує гарні візуальні ефекти. Чудова якість передачі голосу HD і різні системні функції для задоволення потреб користувачів. У телефоні C66 SIP використовуються два порти Gigabit Ethernet, які легко встановити, настроїти та використовувати. Підтримує 6 облікових записів SIP, підтримує функції 3-сторонньої конференції. Забезпечує багаті бізнес-функції за рахунок безперешкодної взаємодії з IP PBX.
Dinstar C66G/C66GP – це високо передова технологія SIP, яка ідеально підходить для всіх видів ділового спілкування. Ви зможете переконатися на власному досвіді, що IP-телефон має елегантний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс користувача, який ви можете персоналізувати під себе.
Основні характеристики Dinstar C66G:
6 SIP облікового запису
3-сторонній конференцзв'язок
HD Voice (технологія покращення якості звуку)
482х272 піксельний кольоровий TFT LCD з підсвічуванням
Двопортовий Ethernet 10/100/1000 Мбіт/с
Харчування через Ethernet PoE
Підставка з 2 регульованими кутами
Повна сумісність із 3CX, Asterisk, Broadsoft, Freeswitch Platform тощо.
Автоматична ініціалізація: FTP/TFTP/HTTP/HTTPS/PnP
Налаштування через HTTP/HTTPS веб-інтерфейс
Підтримка кількох мов
Системний журнал
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |