Dinstar C64GP High-end Business SIP Phone
Dinstar C64GP – це універсальний HD-SIP-телефон, призначений для бізнесу високого класу. Елегантний зовнішній вигляд, відмінна продуктивність, що підходить для різних завдань. Графічний РК-дисплей з діагоналлю 3,5 дюйма та роздільною здатністю 320 x 480 пікселів з підсвічуванням забезпечує гарні візуальні ефекти. Чудова якість передачі голосу HD і різні системні функції для задоволення потреб користувачів. У телефоні C64 SIP використовуються два порти Gigabit Ethernet, які легко встановити, настроїти та використовувати. Підтримує 4 облікові записи SIP, підтримує функції 3-сторонньої конференції. Забезпечує багаті бізнес-функції за рахунок безперешкодної взаємодії з IP PBX.
Dinstar C64G/C64GP – це високо передова технологія SIP, яка ідеально підходить для всіх видів ділового спілкування. Ви зможете переконатися на власному досвіді, що SIP телефон має елегантний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс користувача, який ви можете персоналізувати під себе.
Основні характеристики Dinstar C64G:
4 SIP обліковий запис
3-сторонній конференцзв'язок
HD Voice (технологія покращення якості звуку)
480х320 піксельний кольоровий TFT LCD з підсвічуванням
Двопортовий Ethernet 10/100/1000 Мбіт/с
Живлення через Ethernet (PoE у моделі C64GP)
Підставка з 2 регульованими кутами
Повна сумісність із 3CX, Asterisk, Broadsoft, Freeswitch Platform тощо.
Автоматична ініціалізація: FTP/TFTP/HTTP/HTTPS/PnP
Налаштування через HTTP/HTTPS веб-інтерфейс
Підтримка кількох мов
Системний журнал
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |