Dinstar C63G SIP Phone for SME
Dinstar C63G – це універсальний SIP-телефон високої чіткості, розроблений для малого та середнього бізнесу. Простий у використанні, економічний, підходить для різних середовищ. 2,8-дюймовий графічний РК-дисплей з роздільною здатністю 240x320 пікселів та підсвічуванням. Чудова якість передачі голосу у форматі HD та різні системні функції для задоволення різних потреб малих та середніх підприємств. Простота установки, налаштування та використання. Підтримує три облікові записи SIP, підтримує функції тристоронньої конференції. Забезпечує багаті бізнес-функції за рахунок безперешкодної взаємодії з IP PBX.
Дінстар C63G/C63GP – це високо передова технологія SIP, яка ідеально підходить для всіх видів ділового спілкування. Ви зможете переконатися на власному досвіді, що IP-телефон має елегантний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс користувача, який ви можете персоналізувати під себе.
Основні характеристики Dinstar C63G:
3 SIP обліковий запис
3-сторонній конференцзв'язок
HD Voice (технологія покращення якості звуку)
320х240 піксельний кольоровий TFT LCD з підсвічуванням
Двопортовий Ethernet 10/100/1000 Мбіт/с
Підставка з 2 регульованими кутами
Повна сумісність із 3CX, Asterisk, Broadsoft, Freeswitch Platform тощо.
Автоматична ініціалізація: FTP/TFTP/HTTP/HTTPS/PnP
Налаштування через HTTP/HTTPS веб-інтерфейс
Підтримка кількох мов
Системний журнал
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |