Dinstar C62G Entry Level IP Phone
Dinstar C62G – це універсальний HD-SIP-телефон, розроблений для малого та середнього бізнесу. Простий у використанні, економічний, придатний для різноманітних завдань. Кольоровий РК-екран 132 х 64 пікселів з підсвічуванням. Чудова якість передачі голосу у форматі HD та різні системні функції для задоволення різних потреб малих та середніх підприємств. Простота установки, налаштування та використання. Підтримує 2 облікові записи SIP, підтримує функції 3-сторонньої конференції. Забезпечує багаті бізнес-функції за рахунок безперешкодної взаємодії з IP PBX.
Дінстар C62G – це високо передова технологія SIP, яка ідеально підходить для всіх видів ділового спілкування. Ви зможете переконатися на власному досвіді, що IP-телефон має елегантний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс користувача, який ви можете персоналізувати під себе.
Основні характеристики Dinstar C62G:
2 SIP обліковий запис
3-сторонній конференцзв'язок
HD Voice (технологія покращення якості звуку)
Кольоровий екрат 320х240 піксельний TFT з підсвічуванням
Двопортовий Ethernet 10/100/1000 Мбіт/с
Підставка з 2 регульованими кутами
Повна сумісність із 3CX, Asterisk, Broadsoft, Freeswitch Platform тощо.
2 внутрішні номери (підтримка двох телефонних ліній)
Автоматична ініціалізація: FTP/TFTP/HTTP/HTTPS/PnP
Налаштування через HTTP/HTTPS веб-інтерфейс
Підтримка кількох мов
Системний журнал
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |