Dinstar C61S Entry Level IP Phone

В наявності
0
Модель: C61S
1596 грн.
Скорочений опис
Dinstar C61S – це універсальний SIP-телефон високої чіткості, розроблений для малого та середнього бізнесу. Простий у використанні, економічний, придатний для різноманітних завдань. Графічний РК-дисплей 132 x 64 пі... Читати далі...

Dinstar C61S – це універсальний SIP-телефон високої чіткості, розроблений для малого та середнього бізнесу. Простий у використанні, економічний, придатний для різноманітних завдань. Графічний РК-дисплей 132 x 64 пікселів з підсвічуванням. Чудова якість передачі голосу у форматі HD та різні системні функції для задоволення різних потреб малих та середніх підприємств. Простота установки, налаштування та використання. Підтримує 2 облікові записи SIP, підтримує функції 3-сторонньої конференції. Забезпечує багаті бізнес-функції за рахунок безперешкодної взаємодії з IP PBX.

Дінстар C61S – це високо передова технологія SIP, яка ідеально підходить для всіх видів ділового спілкування. Ви зможете переконатися на власному досвіді, що VoIP-телефон має елегантний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс користувача, який ви можете персоналізувати під себе.

Основні характеристики Dinstar C61S:

2 SIP обліковий запис
3-сторонній конференцзв'язок
HD Voice (технологія покращення якості звуку)
132x64 піксельний графічний LCD-дисплей з підсвічуванням
Двопортовий Ethernet 10/100 Мбіт/с
Підставка з 2 регульованими кутами
Повна сумісність із 3CX, Asterisk, Broadsoft, Freeswitch Platform тощо.
2 внутрішні номери (підтримка двох телефонних ліній)
Автоматична ініціалізація: FTP/TFTP/HTTP/HTTPS/PnP
Налаштування через HTTP/HTTPS веб-інтерфейс
Підтримка кількох мов
Системний журнал

Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок