Digium IP Phone D70

В наявності
0
Модель: D70
14147 грн.
Скорочений опис
Digium D70 належить до лінійки IP-телефонів компанії Digium®, створених спеціально для роботи з відкритою платформою Asterisk®, яка займає понад 70% обсягу світового ринку рішень для IP-телефонії. Модель D70 є на... Читати далі...

Digium D70 належить до лінійки IP-телефонів компанії Digium®, створених спеціально для роботи з відкритою платформою Asterisk®, яка займає понад 70% обсягу світового ринку рішень для IP-телефонії. Модель D70 є найдосконалішою, і в ній представлені максимальні технічні можливості. Телефони Digium чудово передають голос, автоматично розпізнаються Asterisk, а ціни дозволяють вписатися до будь-якого бюджету.

Digium D70 - HD IP телефон вищого рівня на 6 ліній, має 10 клавіш швидкого набору/лампового табло індикації зайнятих ліній зв'язку (BLF) з відображенням на додатковому рідкокристалічному екрані в режимі реального часу інформації про поточний стан, що дозволяє користувачам здійснювати швидку навігацію за списком контактів.

Телефони Digium підтримують автоматичну установку, тобто просто підключаєте телефон до мережі і він виявляє сервер Asterisk або Switchvox компанії Digium® - виробника аналогових та цифрових плат для IP-телефонії, створених спеціально для роботи з відкритою платформою Asterisk®.

 

Характеристики IP телефону Digium D70:

LCD дисплей 4.5 дюйма з роздільною здатністю 320 x 160
6 SIP ліній
10 клавіш швидкого набору
LCD панель швидкого набору з роздільною здатністю 113 x 357 пікселів
6 клавіш навігації
Можливості підключення гарнітури та мікрофону
Контроль гучності
RJ-9 роз'єм для підключення гарнітури
2 перемикаються 10/100/1000 Mbps Інтернет порту
Порт живлення 5 V DC

Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram