Digium IP Phone D50

В наявності
0
Модель: D50
9417 грн.
Скорочений опис
Digium D50 належить до лінійки IP телефонів, розроблених спеціально для роботи з платформою Asterisk® і Switchvox і здатних повністю використовувати всі її можливості. Digium D50 - IP телефон середнього рівня на 4... Читати далі...

Digium D50 належить до лінійки IP телефонів, розроблених спеціально для роботи з платформою Asterisk® і Switchvox і здатних повністю використовувати всі її можливості.

Digium D50 - IP телефон середнього рівня на 4 лінії, має 10 клавіш швидкого набору/лампового табло індикації зайнятих ліній зв'язку (BLF) з паперовою смугою, що легко роздруковується, для найважливіших контактів користувача.

Digium D50 ідеально підходить для менеджерів або користувачів, яким потрібен легкий доступ до своїх основних контактів та функціональних можливостей безпосередньо з настільного телефону.

Телефони Digium підтримують автоматичну установку, тобто просто підключаєте телефон у мережу і він виявляє сервер Asterisk або Switchvox компанії Digium® - виробника аналогових та цифрових плат для IP-телефонії, створених спеціально для роботи з відкритою платформою Asterisk®, що займає понад 70% світового обсягу ринку рішень для IP-телефонії

Телефони Digium чудово передають голос, автоматично розпізнаються Asterisk, а ціни дозволяють задовольнити будь-який бюджет.

Технічні характеристики IP-телефону Digium D50:

Дисплей LCD, 3.5", роздільна здатність 240 × 120 пікселів
Кількість SIP-ліній 4
Клавіші швидкого набору 10
Клавіші навігації 6
Підключення гарнітури та мікрофону Підтримується
Контроль гучності Підтримується
Роз’єм для гарнітури RJ-9
Мережеві порти 2 × 10/100/1000 Mbps (вбудований комутатор)
Порт живлення 5 V DC
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram