Цифрова ISDN BRI плата OpenVox B400M
Плата OpenVox B400M надає 4 порти на S/T BRI інтерфейсі. 4 ISDN порту може бути налаштований на TE чи NT режим індивідуально з допомогою джамперів.
До 8 одночасних голосових дзвінків по 4 ISDN BRI лініях (на кожний mini PCI слот)
Підтримка TE та NT режимів
5 років гарантії
Плата OpenVox B400M S/T BRI надає неперевершену якість голосу в телефонних системах. Вона перетворює Ваше ISDN BRI обладнання на потужні Voice over IP пристрої та забезпечує плавний перехід від ISDN технології у світ VoIP. Плата поставляється із повністю сумісними для Linux ядра драйверами. OpenVox B400M сумісна з Asterisk®, Elastix®, FreeSWITCH™, PBX in a Flash, trixbox®, Yate™ та IPPBX/IVR, а також з Open Source PBX, Switch, IVR та програмами VoIP шлюзів.
Плата B400M складається з 2 частин: B400MM і B400MS. B400MM підключається в mini PCI слот, а B400MS забезпечує S/T BRI з'єднання
Цільові програми:
ISDN BRI PBX
VoIP BRI шлюзи
ISDN LAN маршрутизатори для BRI
ISDN Least Cost маршрутизатори для BRI
ISDN тестове обладнання для BRI
PBX to PBX trunking
Технічна специфікація:
4 порти S/T BRI
4 RJ-45 інтерфейс
ITU-T I.430 та TBR 3 certified та S/T ISDN з підтримкою TE та NT режимів
Визначення DTMF на всіх B-channels
Багатостороння аудіо конференція
Обидва порти може бути незалежно переключені на TE чи NT режим
Потужність: 0.67W Minimum, 8.8W Maximum
Робоча температура: 0°C до 50°C
Температура зберігання: -40°C до 125°C
Розміри: B400MM: 5.9cm*4.4cm*0.7cm; B400MS: 9.6cm*6.9cm*1.4cm
Вага: B400MM: 16g; B400MS: 44g
Операційна система
Linux (all versions, releases and distributions from 1.0 up)
Мінімальні Системні Вимоги
800-MHz Pentium III
128MB RAM
Вільний mini PCI слот, type III
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |