CDMA Шлюз Portech MV-372C
Модель: MV-372C
32130 грн.
Скорочений опис
Portech MV-372C – это 2 канальный VoIP CDMA шлюз. Благодаря наличию двух портов для SIM-карт, он делает возможным одновременно поддерживать 2 соединений между CDMA и IP сетями. Для этого не нуж...
Читати далі...
Portech MV-372C – это 2 канальный VoIP CDMA шлюз. Благодаря наличию двух портов для SIM-карт, он делает возможным одновременно поддерживать 2 соединений между CDMA и IP сетями. Для этого не нужно какого-либо дополнительного оборудования.
Portech MV-372C обеспечивает существенную экономию средств при звонках в CDMA и IP сетях, а также предоставляет непревзойденное качество связи.
Доступные модели:
- MV-372 - стандартный VoIP / GSM шлюз
- MV-372S (SMS версия) - GSM шлюз для работы с СМС рассылками. Шлюз не работает с голосовыми вызовами. Возможно перепрошить в стандартный MV-372
- MV-372i (imei версия) - GSM шлюз с возможносью смены imei адресов на портах
- MV-372C (CDMA версия) - Шлюз для работы с украинскими CDMA операторами
- MV-372U (UMTS / 3G версия) - VoIP / 3G шлюз.
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |