IP-телефон Fanvil X7

В наявності
0
Модель: X7
0.00 грн. Без податку: 0.00 грн.
Нашли дешевле ?
Скорочений опис
IP-телефон Fanvil X7 - це високотехнологічний корпоративний IP-телефон бізнес-класу, що відрізняється сучасним мінімалістичним дизайном. На додаток до 7-ми дюймового тач скрину з 127 DSS клавішами, Fanvil X7 підтримує 20... Читати далі...

IP-телефон Fanvil X7 - це високотехнологічний корпоративний IP-телефон бізнес-класу, що відрізняється сучасним мінімалістичним дизайном. На додаток до 7-ми дюймового тач скрину з 127 DSS клавішами, Fanvil X7 підтримує 20 SIP-ліній, аудіо в HD якості з підтримкою Opus, вбудованим Bluetooth, Wi-Fi.

Основні характеристики:

  • 20 SIP ліній, 3-х стороння конференція
  • 7-ми дюймовий кольоровий ємнісний тач скрін
  • Аудіо в HD якості на динаміці та гарнітурі
  • До 127-ми DSS кнопок біля дисплея
  • Вбудований Bluetooth для підключення до гарнітури Bluetooth
  • Підтримка Wi-Fi (через Wi-Fi адаптер)
  • Кодек для відеодзвінків
  • Підставка з двома регульованими кутами нахилу - 40 і 50 градусів
  • Підтримка EHS гарнітури
  • 2 GE порти з підтримкою PoE
  • Сумісність із платформами: 3CX, Avaya, Asterisk, Broadsoft, Metaswitch, Elastix та ін.
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок