IP-телефон Fanvil X5S

В наявності
0
Модель: X5S
0.00 грн. Без податку: 0.00 грн.
Нашли дешевле ?
Скорочений опис
IP-телефон Fanvil X5S – це динамічний інструмент бізнес-комунікацій для чудового голосового зв'язку та розширеної функціональності екрану DSS. Він має більш швидкий та чуйний інтерфейс, ніж X3/X4, та забезпечує кра... Читати далі...

IP-телефон Fanvil X5S – це динамічний інструмент бізнес-комунікацій для чудового голосового зв'язку та розширеної функціональності екрану DSS. Він має більш швидкий та чуйний інтерфейс, ніж X3/X4, та забезпечує кращу загальну продуктивність. X5S – це 6-лінійний IP-телефон та 3,5-дюймовий великий кольоровий екран. Більше того, X5S має технологію Gigabit Ethernet для швидкої обробки викликів. Крім того, завдяки новому USB-порту X5S може похвалитися неперевершеною функціональністю та розширюваністю завдяки Bluetooth та функціям запису USB.

Основні характеристики:

6 SIP-акаунтів
40 віртуальних клавіш (8 BLF клавіш на 5 сторінках)
Кольоровий РК-дисплей 3,5”(480x320) + BLF (64x192)
Підтримка аудіо HD якості
1 x USB-порт (для USB Dongle)
Сумісність зі всіма 3CX, Asterisk, Broadsoft, Elastix, Zycoo, etc.
Підтримка російської та української мови

Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок