IP-телефон Fanvil X3SP (V2)

В наявності
0
Модель: X3SP-V2
0.00 грн. Без податку: 0.00 грн.
Нашли дешевле ?
Скорочений опис
IP-телефон Fanvil X3SP (V2) – це оновлений IP-телефон з 2,4-дюймовим кольоровим РК-дисплеєм, 4 SIP-акаунти, підтримка PoE та новими функціональними клавішами. Покликана забезпечити більш продуктивний метод роботи д... Читати далі...

IP-телефон Fanvil X3SP (V2) – це оновлений IP-телефон з 2,4-дюймовим кольоровим РК-дисплеєм, 4 SIP-акаунти, підтримка PoE та новими функціональними клавішами. Покликана забезпечити більш продуктивний метод роботи для бізнесу, покращений звук високої чіткості, більше ліній SIP та підтримувана гарнітура EHS роблять Fanvil X3SP – ефективним бізнес-інструментом в офісі.

Основні характеристики:

4 лінії SIP
3-стороння конференція
Підтримка PoE
500 контактів телефонна книга, ідентифікатор абонента, утримання виклику, переклад виклику
2,4-дюймовий кольоровий дисплей
HD-звук на гучному зв'язку та трубці
Підтримка бездротової гарнітури EHS
Два порти Fast Ethernet
Підставка з 2 регульованими кутами нахилу 45 і 50 градусів
Сумісність з основними платформами: Asterisk, Broadsoft, 3CX, Metaswitch, Elastix, Avaya та ін.

Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок