IP-телефон Fanvil X3SG

В наявності
0
Модель: X3SG
0.00 грн. Без податку: 0.00 грн.
Нашли дешевле ?
Скорочений опис
IP-телефон Fanvil X3SG - це оновлений IP-телефон з 2,8-дюймовим кольоровим РК-дисплеєм, 4 SIP-акаунти, підтримкою PoE та новими функціональними клавішами. Покликана забезпечити більш продуктивний метод роботи для бізнесу... Читати далі...

IP-телефон Fanvil X3SG - це оновлений IP-телефон з 2,8-дюймовим кольоровим РК-дисплеєм, 4 SIP-акаунти, підтримкою PoE та новими функціональними клавішами. Покликана забезпечити більш продуктивний метод роботи для бізнесу, покращений звук високої чіткості, більше ліній SIP, гігабітні порти та гарнітура EHS, що підтримується, роблять Fanvil X3SG ефективним бізнес-інструментом в офісі.

Основні характеристики:

4 лінії SIP
3-стороння конференція
Підтримка PoE
500 контактів телефонна книга, ідентифікатор абонента, утримання / переклад виклику
2,8-дюймовий кольоровий дисплей
HD-звук на гучному зв'язку та трубці
Підтримка бездротової гарнітури EHS
Два порти Gigabit Ethernet
Підставка з 2 регульованими кутами нахилу 45 і 50 градусів
Сумісність з основними платформами: Asterisk, Broadsoft, 3CX, Metaswitch, Elastix, Avaya та ін.

Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок