IP-телефон Fanvil X210

В наявності
0
Модель: X210
250.00 грн. Без податку: 250.00 грн.
Нашли дешевле ?
Скорочений опис
IP-телефон Fanvil X210 – це корпоративний IP-телефон преміум-класу для користувачів, яким необхідний доступ до гнучких та розширених функцій для обробки середніх/великих обсягів викликів у повсякденній роботі. Завд... Читати далі...

IP-телефон Fanvil X210 – це корпоративний IP-телефон преміум-класу для користувачів, яким необхідний доступ до гнучких та розширених функцій для обробки середніх/великих обсягів викликів у повсякденній роботі. Завдяки 10 клавішам BLF на 4,3-дюймовому головному кольоровому дисплеї, до 96 клавіш (32 фізичних) на бічних кольорових дисплеях 2×3,5 дюйми, X210 має до 106 клавіш BLF швидкого набору. Підтримка з HD-аудіо, вбудований Bluetooth, можливість підключення до Wi-Fi, підтримкою EHS, два гігабітні порти з підтримкою PoE.

Основні характеристики:

20 SIP-акаунтів
Підтримка HD-аудіо на трубці та спікерфоні
Кольоровий дисплей з діагоналлю 4,3 дюйми
Два додаткові кольорові дисплеї 3,5 дюйми для BLF клавіш
Вбудований Bluetooth
2 х 10/100/1000M Ethernet з підтримкою PoE
Можливість підключення Wi-Fi (через USB-адаптер)
106 DSS клавіш (42 фізичні клавіші з триколірним підсвічуванням)
Телефонна книга на 2000 абонентів
Підтримка російської та української мови

Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок