IP-телефон Fanvil X1S

В наявності
0
Модель: X1S
0.00 грн. Без податку: 0.00 грн.
Нашли дешевле ?
Скорочений опис
IP-телефон Fanvil X1S ідеально підходить для офісів із невеликим трафіком, а також для готельних номерів. VoIP телефон Fanvil X1S з 2 мережними портами 10/100, що підтримує 2 лінії SIP та оснащений HD-аудіо. Fanvil X1S м... Читати далі...

IP-телефон Fanvil X1S ідеально підходить для офісів із невеликим трафіком, а також для готельних номерів. VoIP телефон Fanvil X1S з 2 мережними портами 10/100, що підтримує 2 лінії SIP та оснащений HD-аудіо. Fanvil X1S має дисплей з підсвічуванням та роз'єм для підключення телефонної гарнітури.

 

Характеристики IP-телефону Fanvil X1S

Основні функції:

2 лінії SIP
Дисплей розміром 128*48 пікселів
2 порти x RJ45 LAN 10/100
Простий у встановленні та використанні
Підтримка аудіо HD якості
Підтримка EHS (електронний мікроліфт) для бездротових навушників (APD80 для Plantronics - EHS20 для Jabra)
Доброзичливий графічний інтерфейс із вбудованим меню допомоги
Режим роботи телефонна трубка/спікерфон/гарнітура
Настільний варіант та варіант настінного монтажу
Відповідність стандартам: CE/FCC


Функції обробки дзвінків:

Утримання виклику
Вимкнення мікрофона
Очікування виклику
Переклад виклику (з повідомленням та без)
Підтримка Caller ID
Переклад виклику (Безумовна/За зайнятістю/За відсутності відповіді)
Повтор виклику
Підтримка режиму "Не турбувати!" (DND)
Авто відповідь
Голосова пошта (залежить від сервера)
3-х стороння конференція
Гаряча лінія


Додаткові функції телефону:

Швидкий конфігуратор
Настроювані PIN для облікових записів користувача
Вбудована телефонна книга на 1000 записів
Підтримка видаленої телефонної книги за XML, LDAP
Підтримка чорних списків
Журнал дзвінків сумарно на 600 записів
Індикація голосової пошти
Підтримка протоколу синхронізації часу NTP


Аудіо:

Мікрофон та спікерфон HD якості (0 ~ 7кГц)
Підтримка вузькосмугових кодеків: G.711a/u, G.726-32K, G.729A, iLBC
Широкополосний кодек: G.722, Opus
Ехопридушення з тривалістю 96мс
Виявлення мовної активності (VAD) / Генерація комфортного шуму (CNG) / Шумопридушення (NR)
Компенсація втрачених пакетів (PLC)
Динамічний джитер буфера до 300мс
Передача DTMF: In-band, RFC2833, SIP INFO


Мережеві функції:

2 порти Ethernet 10/100 Мбіт/с у режимі роботи Bridge
IP Mode: IPv4/IPv6/IPv4&IPv6
Режим отримання IP – Статичний, DHCP
Підтримка 802.1x
Підтримка VPN: L2TP (базовий, нешифрований) / OpenVPN
Підтримка VLAN
Підтримка QoS
RTCP-XR (RFC3611), VQ-RTCPXR (RFC6035)


Підтримувані мережеві протоколи:

SIP2.0 over UDP/TCP/TLS
RTP/RTCP/SRTP
STUN
DHCP
LLDP
802.1x
L2TP
OpenVPN
SNTP
FTP/TFTP
HTTP/HTTPS
TR-069
IPv6


Управління:

Автоналаштування через FTP/TFTP/HTTP/HTTPS/DHCP OPT66/SIP PNP/TR069
Управління через WEB
Вбудована утиліта для перехоплення трафіку
Збереження/завантаження конфігураційного файлу
Автоматичне або ручне завантаження нового програмного забезпечення
Підтримка Syslog


Фізичні характеристики:

Дисплей з роздільною здатністю 128x48 пікселів
34 клавіші, включаючи:
4 програмних клавіш
12 Стандартних клавіш набору номера
4 клавіші навігації
9 функціональних клавіш
2 клавіші лінії з підсвічуванням
3 клавіші контролю гучності (збільшити, зменшити, вимкнути мікрофон)
1 клавіша спікерфону
Роз'єм RJ9 для трубки
Діапазон частот гучномовця, мікрофона, телефонної трубки (0 - 7кГц)
Електроживлення: DC 5В/600 мA
Робоча температура: 0 ~ 40℃
Вологість: 10 ~ 95%
Доступні кольори: чорний
Габарити: 169x186.3x174.5 мм

Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок