Dinstar UC100 VoIP PBX for SME

В наявності
0
Модель: UC100
95.00 грн. Без податку: 95.00 грн.
Нашли дешевле ?
Скорочений опис
Dinstar UC100 - це універсальний шлюз "все-в-одному" з вбудованими функціями IP PBX, розроблений для SOHO та малих підприємств, який може підвищити ефективність зв'язку, знизити витрати на телефонію та надати прості функ... Читати далі...

Dinstar UC100 - це універсальний шлюз "все-в-одному" з вбудованими функціями IP PBX, розроблений для SOHO та малих підприємств, який може підвищити ефективність зв'язку, знизити витрати на телефонію та надати прості функції управління. Він об'єднує інтерфейси LTE/GSM, FXO, FXS та функції VoIP, а також функції передачі даних, такі як точка доступу Wi-Fi, VPN. UC100 з 32 користувачами SIP та 8 одночасними викликами - ідеальний вибір для малого бізнесу.

Основні характеристики Dinstar UC100:

Інтерфейс:

FXS Port: 1
FXO Port: 1
SIM Slot: 1
1WAN & 3LAN 10/100 Base-T RJ45
WIFI 2.4GHz 802.11b/g/n,2T2R


FXS:

Connector RJ11
Caller ID Bellcore Type 1&2, ETSI, BT, NTT та DTMF
Answer, Disconnect, Busy Tone
Polarity Reversal
Hook Flash


FXO:

Connector RJ11
ID: FSK, DTMF
Polarity Reversal
Answer Delay
Busy Tone Detection
No Current Detection


Mobile:

GSM/GPRS/EDGE: 900/1800MHz
WCDMA(3G): UMTS/HSDPA/HSPA+ B1/B8, TD-SCDMA B34/B39
LTE(4G): TDD-LTE B38/B39/B40/B41, FDD-LTE B1/B3/B7/B8
SIM/USIM: 1 USIM за Channel
SIM Card: 1.8V, 3.0V
Antenna: 3.0dB, SMA Interface
SMS/USSD

Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок