Snom M55 DECT Phone
Модель: M55
5418 грн.
Скорочений опис
Snom M55 вражає своєю міцною конструкцією та тактильними відчуттями. Він розроблений для масштабованих середовищ малого та середнього бізнесу. Великий кольоровий дисплей 2,4 дюйма забезпечує чітке, лаконічне уявленн...
Читати далі...
Snom M55 вражає своєю міцною конструкцією та тактильними відчуттями. Він розроблений для масштабованих середовищ малого та середнього бізнесу. Великий кольоровий дисплей 2,4 дюйма забезпечує чітке, лаконічне уявлення інтуїтивно зрозумілого інтерфейсу користувача. Усі налаштування можна виконувати централізовано через базову станцію M500 з використанням нульового торкання, а оновлення програмного забезпечення виконуються бездротовою мережею. Крім перевірених системних функцій, таких як моніторинг лінії, перехоплення виклику, утримання/витяг, групи трансляції та внутрішнього зв'язку, можна програмувати на 6 функціональних клавішах зі світлодіодами. Потужний акумулятор ємністю 1500 мач забезпечує до 12 годин розмови з якістю звуку HD. На додаток до дротових гарнітур підтримуються гарнітури Bluetooth.
Основні характеристики DECT IP-телефону Snom M55:
- Великий кольоровий дисплей 2,4 дюйми (240 x 320 пікселів)
- Підтримка емуляції спільних викликів (SCE)
- 6 програмованих світлодіодних функціональних клавіш
- Бездротові оновлення програмного забезпечення для телефонів (OTA)
- Підтримка HD звуку
- Живлення по USB: 5 В, 2 A
- Вбудований затискач для ременя
- Міцна та надійна конструкція
- Акумулятор літієво-іонний, 1500mAh, 3.7V, 5.55W
- Час у режимі розмови до 19 години
- Час роботи в режимі очікування до 240 годин
- Клавіатура з підсвічуванням
- Нотатник на 200 записів
- Великий температурний діапазон (0 ° C - 40 ° C)
- Розмір 188x55x35мм (ДxШxГ)
- Вага 188г
Сумісні базові станції:
- M500 станція
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |