IP Телефон Grandstream GXP1630

В наявності
0
Модель: GXP1630
95.00 грн. Без податку: 95.00 грн.
Нашли дешевле ?
Скорочений опис
Grandstream GXP1630 - IP-телефон для малого і середнього бізнесу. Телефон працює під операційною системою Linux, підтримує реєстрацію до 3-х SIP акаунтів, 3 лінії, 3 програмовані клавіші, 8 клавіш BLF і 4-х сторонню... Читати далі...

Grandstream GXP1630 - IP-телефон для малого і середнього бізнесу. Телефон працює під операційною системою Linux, підтримує реєстрацію до 3-х SIP акаунтів, 3 лінії, 3 програмовані клавіші, 8 клавіш BLF і 4-х сторонню конференцію. Підтримує ZeroConfig при підключенні телефону до IP-АТС Grandstream серії UCM. ЖК-дисплей з підсвічуванням і дозволом 132x64 точки створює чітке зображення для зручного перегляду. Додаткові функції: два гігабітних мережевих порту, HD аудіо, підтримка російської мови, живлення PoE, а також очікування виклику. BLF дозволить відстежувати в реальному часі стан лінії: червоний - лінія зайнята, зелений - лінія вільна.

Порівняльна таблиця моделей серії GXP16xx:

Модель 

GXP1610

GXP1615

GXP1620

GXP1625

GXP1628

GXP1630

 

 

 

 

 

 

 

SIP

2

2

2

2

2

3

Лінії

2

2

2

2

2

3

LAN

2 FE

2 FE

2 FE

2 FE

2 GE

2 GE

PoE

Ні

Так

Ні

Так

Так

Так

Порт для гарнітури

RJ-9

RJ-9

RJ-9

RJ-9

RJ-9

RJ-9

Конференція

3-х стороння

4-х стороння

BLF

Ні

Ні

Ні

Ні

8

8

Тел. книга

1000

1000

1000

1000

1000

1000

Екран

132х48 (2.95")

132х48 (2.95")

132х48 (2.95")

132х48 (2.95")

132х48 (2.95")

132х48 (2.98")

Підсвічення екрану

Ні

Ні

Так

Так

Так

Так

 

Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок