Grandstream GAC2500 Android Enterprise Conference Phone

В наявності
0
Модель: GAC2500
Артикул: GAC2500
420.00 грн. Без податку: 420.00 грн.
Нашли дешевле ?
Скорочений опис
    Grandstream GAC2500 Android Enterprise Conference Phone - новинка від Grandstream і перший конференц-телефон на ОС Android. Видатні характеристики - ємнісний сенсорний дисплей з високою роздільною... Читати далі...

    Grandstream GAC2500 Android Enterprise Conference Phone - новинка від Grandstream і перший конференц-телефон на ОС Android. Видатні характеристики - ємнісний сенсорний дисплей з високою роздільною здатністю, 6 SIP акаунтів, шірокоплосное HD аудіо, можливість стекирования, конференція на 7 учасників - при адекватною ціною роблять даний пристрій унікальним на ринку.

       Як і в будь-яких інших пристроях Grandstream, весь функціонал доступний "з коробки". Немає ніяких додаткових ліцензій і прихованих витрат. Конференц телефон Grandstream GAC2500 - це прекрасне поєднання дизайну, функціональності, ціни і якості!

Технічні характеристики:

Протоколи/Стандарти

SIP RFC3261, TCP/IP/UDP, RTP/RTCP, HTTP/HTTPS, ARP, ICMP, DNS (A record, SRV, NAPTR), DHCP, PPPoE, SSH, TFTP, NTP, STUN, SIMPLE, LLDP, LDAP, TR-069, 802.1x, TLS, SRTP, IPV6 (очікується), OpenVPN (очікується)

Мережеві інтерфейси  

Подвійний мережевий порт 10/100 / 1000Мбіт / с з автоматичним розпізнаванням і вбудованим PoE + (IEEE 802.3at Class4)

Графічний дисплей

Кольоровий (800x480) LCD 4.3” з IPS матрицею

Мікрофон

3 кардіоїдних мікрофона. Відстань чутливості: 3,7 метра

Спікерфон

Частота: 220-14,000 Hz Гучність: До 86 dB на відстані 0.5 метра

Bluetooth

Так, версяя 4,0

WiFi

Так, 802.11 b/g/n

Голосові кодеки 

G.711µ/a, G.722, G.726, iLBC, Opus, G.722.1 иG.722.1c (очікується), in-band and out-of-band DTMF (In audio, RFC2833, SIP INFO)

Додаткові роз'єми

3.5 mm Аудіо порт, USB Micro-B, RJ48 порт

Функції телефонії

6 SIP акаунтів. Утримання, передача, пересилання, конференція до 7 учасників, режим очікування, захоплення виклику, поділ дзвінка (SCA) / передача дзвінка (BLA), завантажується телефонна книга (XML, LDAP, до 2000 позицій), очікування дзвінка, журнал дзвінків (до 500 записів), настройка екрану, автонабір при знятті трубки, автовідповідь, набір в одне натискання, гнучкий план набору, система "гарячих столів", персональні музичні рингтони і музика для режиму очікування, резервний сервер, функція failover

Стандартні додатки

Skype, Google Hangouts, Skype for Business (Lync), Web browser,
Adobe Flash, Facebook, Twitter, YouTube, Google calendar, імпорт і експорт даних на стільниковий телефон через Bluetooth, і ін. API / SDK є для розробників додатків

HD-Аудіо

Так, спікерфон з підтримкою широкосмугового аудіо

Модуль розширення

Ні

Настільне кріплення

Так

Настінне кріплення

Ні

Якість обслуговування в мережі(QoS)

QoS Рівень 2 (808.1Q, 802.1p) і рівень 3 (ToS, DiffServ, MPLS)

Безпека

Паролі призначеного для користувача і адміністраторського рівнів, аутентифікація на основі MD5 і MD5-sess, захищений файл конфігурації AES, контроль доступу до медіа SRTP, TLS, 802.1x

Підтримка мов

Багатомовна підтримка

Оновлення/Обслуговування

Оновлення програми через TFTP / HTTP / HTTPS, масова пре - конфігурація пристроїв через TR-069 або зашифрований XML-файл конфігурації

Енергетична і екологічна ефективність

У комплект входить універсальний адаптер живлення: Вхід: 100-240 В; Вихід: 12 В, 2A

Розміри

Розміри: 280 мм (Ш) x 285 мм (Д) x 60 мм (В); Вага пристрою: 1,34кг; Вага комплекту поставки: 2,35 кг.

Температура і Вологість

0 ~ 40ºC, 10 ~ 90% (без конденсату)

Комплект

Телефон GAC2500, універсальний блок живлення, мережевий шнур, USB шнур, RJ48 каскадний кабель, Керівництво "Швидкий Старт"

Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок