Модуль E1 OpenVox DTU-301

В наявності
0
Модель: DTU-301
29357 грн.
Скорочений опис
    OpenVox DTU-301 (Digital Trunk Unit) – це модуль VoIP-шлюзу на основі Asterisk з відкритим вихідним кодом для операторів та кол-центрів. Це продукт конвергентного медіа-шлюзу, який можна використовувати із продуктами... Читати далі...

    OpenVox DTU-301 (Digital Trunk Unit) – це модуль VoIP-шлюзу на основі Asterisk з відкритим вихідним кодом для операторів та кол-центрів. Це продукт конвергентного медіа-шлюзу, який можна використовувати із продуктами серії OpenVox UCP. Цей тип шлюзу з'єднує традиційну телефонну систему з IP-мережами та легко інтегрує VoIP PBX з PRI/SS7/R2. Завдяки зручному графічному інтерфейсу, клієнти можуть легко налаштувати свій індивідуальний шлюз. Також вторинна технологія може бути завершена через API.

DTU-301 підтримує 1 програмно вибраний інтерфейс T1/E1 і підтримує до 30 одночасних викликів.

Цільові програми

  • Підключайте застарілі системи АТС до недорогих послуг VoIP.
  • Підключайте застарілі системи АТС до віддалених вузлів приватними каналами VoIP.
  • Підключайте системи IP-АТС до застарілих сервісів TDM.
  • Поетапний перехід від застарілої АТС до IP АТС
  • Підключайте віртуалізовані системи до застарілих сервісів TDM.
  • Транскодування шляхом підключення систем з використанням різних кодеків
  • Можливість підключення Lync до SIP або застарілих постачальників TDM, а також SIP або застарілих УВАТС


Технічні характеристики

  • 1 Е1/Т1 RJ45
  • 2 порти 10/100M Ethernet (один на передній панелі та один на задній панелі)
  • Потужність: 3 Вт максимум.
  • Робоча температура: від 0°C до 50°C
  • Температура зберігання: від -20°C до 70°C
  • Вологість робочого середовища: 10%-90% Без конденсації


Функції

Особливості системи

  • Доступний з 1 портом T1/E1, одночасною обробкою з енергоефективністю, до 30 каналів
  • Сигналізація: PRI/R2/SS7
  • Підтримка стандартної сигналізації R2 до 24 країн.
  • Підтримка нового варіанта R2
  • Просте та зручне налаштування через веб-інтерфейс
  • Підтримка кодеків: G.711A, G.711U, G.729A, G.722, GSM
  • Підтримувані протоколи: SIP, IAX, TCP, UDP, RTP, SSH, HTTP, HTTPS
  • Підтримка синхронізації часу NTP та синхронізації часу клієнта
  • Підтримка SSH-доступу для фонового керування, командної роботи Asterisk CLI.
  • Відкритий інтерфейс API (AMI)
  • Підтримка керування групою портів
  • Підтримка користувальницьких діалпланів
  • Придушення луни G.168
  • Оновлення прошивки по HTTP
  • Підтримка статистики дзвінків
  • Підтримка автоматичного надання
  • Стан каналу підтримки відображається динамічно
  • Підтримка резервного копіювання/завантаження файлу конфігурації
  • Виведення кількох докладних журналів
  • Підтримка китайської мови
  • Автоматичне перезавантаження
  • Сумісність з усіма видами SIP-серверів, такими як Asterisk, 3CX, Freeswitch та іншими платформами IP-АТС.
  • Доступно для OEM/ODM


SIP-функції

  • Підтримка додавання, зміни та видалення облікових записів SIP
  • SIP реєстрація з доменом
  • Підтримка декількох реєстрацій SIP: анонімно, кінцева точка реєструється на цьому шлюзі, а цей шлюз реєструється на кінцевій точці.
  • SIP-акаунти можуть бути зареєстровані на декількох серверах
  • Об'єднайте різні SIP-транки до групи
  • Відповідність SIP (RFC3261)
  • DTMF: RFC2833, SIP INFO, INBAND
  • Підтримка T.38/наскрізний факс


Маршрутизація

  • Гнучкі налаштування маршрутизації
  • Підтримка маршрутизації 512
  • Підтримка маніпулювання та фільтрації абонентів, що викликають/викликаються.
  • Підтримка груп з'єднувальних ліній, керування пріоритетами з'єднувальних ліній
  • Підтримка додавання, зміни та видалення маршрутизації
  • Угруповання портів E1/T1
  • Підтримка відмовостійкості


Мережеві функції

  • Тип мережі: статичний IP та DHCP
  • IPv4, UDP/TCP, DHCP, TFTP, SCP
  • HTTP/HTTPS/SSH
  • Підтримка ДДНС
  • Підтримка команд ping та traceroute в Інтернеті
  • Підтримка мережного захоплення в Інтернеті
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок