Модуль E1 OpenVox DTU-301
OpenVox DTU-301 (Digital Trunk Unit) – це модуль VoIP-шлюзу на основі Asterisk з відкритим вихідним кодом для операторів та кол-центрів. Це продукт конвергентного медіа-шлюзу, який можна використовувати із продуктами серії OpenVox UCP. Цей тип шлюзу з'єднує традиційну телефонну систему з IP-мережами та легко інтегрує VoIP PBX з PRI/SS7/R2. Завдяки зручному графічному інтерфейсу, клієнти можуть легко налаштувати свій індивідуальний шлюз. Також вторинна технологія може бути завершена через API.
DTU-301 підтримує 1 програмно вибраний інтерфейс T1/E1 і підтримує до 30 одночасних викликів.
Цільові програми
- Підключайте застарілі системи АТС до недорогих послуг VoIP.
- Підключайте застарілі системи АТС до віддалених вузлів приватними каналами VoIP.
- Підключайте системи IP-АТС до застарілих сервісів TDM.
- Поетапний перехід від застарілої АТС до IP АТС
- Підключайте віртуалізовані системи до застарілих сервісів TDM.
- Транскодування шляхом підключення систем з використанням різних кодеків
- Можливість підключення Lync до SIP або застарілих постачальників TDM, а також SIP або застарілих УВАТС
Технічні характеристики
- 1 Е1/Т1 RJ45
- 2 порти 10/100M Ethernet (один на передній панелі та один на задній панелі)
- Потужність: 3 Вт максимум.
- Робоча температура: від 0°C до 50°C
- Температура зберігання: від -20°C до 70°C
- Вологість робочого середовища: 10%-90% Без конденсації
Функції
Особливості системи
- Доступний з 1 портом T1/E1, одночасною обробкою з енергоефективністю, до 30 каналів
- Сигналізація: PRI/R2/SS7
- Підтримка стандартної сигналізації R2 до 24 країн.
- Підтримка нового варіанта R2
- Просте та зручне налаштування через веб-інтерфейс
- Підтримка кодеків: G.711A, G.711U, G.729A, G.722, GSM
- Підтримувані протоколи: SIP, IAX, TCP, UDP, RTP, SSH, HTTP, HTTPS
- Підтримка синхронізації часу NTP та синхронізації часу клієнта
- Підтримка SSH-доступу для фонового керування, командної роботи Asterisk CLI.
- Відкритий інтерфейс API (AMI)
- Підтримка керування групою портів
- Підтримка користувальницьких діалпланів
- Придушення луни G.168
- Оновлення прошивки по HTTP
- Підтримка статистики дзвінків
- Підтримка автоматичного надання
- Стан каналу підтримки відображається динамічно
- Підтримка резервного копіювання/завантаження файлу конфігурації
- Виведення кількох докладних журналів
- Підтримка китайської мови
- Автоматичне перезавантаження
- Сумісність з усіма видами SIP-серверів, такими як Asterisk, 3CX, Freeswitch та іншими платформами IP-АТС.
- Доступно для OEM/ODM
SIP-функції
- Підтримка додавання, зміни та видалення облікових записів SIP
- SIP реєстрація з доменом
- Підтримка декількох реєстрацій SIP: анонімно, кінцева точка реєструється на цьому шлюзі, а цей шлюз реєструється на кінцевій точці.
- SIP-акаунти можуть бути зареєстровані на декількох серверах
- Об'єднайте різні SIP-транки до групи
- Відповідність SIP (RFC3261)
- DTMF: RFC2833, SIP INFO, INBAND
- Підтримка T.38/наскрізний факс
Маршрутизація
- Гнучкі налаштування маршрутизації
- Підтримка маршрутизації 512
- Підтримка маніпулювання та фільтрації абонентів, що викликають/викликаються.
- Підтримка груп з'єднувальних ліній, керування пріоритетами з'єднувальних ліній
- Підтримка додавання, зміни та видалення маршрутизації
- Угруповання портів E1/T1
- Підтримка відмовостійкості
Мережеві функції
- Тип мережі: статичний IP та DHCP
- IPv4, UDP/TCP, DHCP, TFTP, SCP
- HTTP/HTTPS/SSH
- Підтримка ДДНС
- Підтримка команд ping та traceroute в Інтернеті
- Підтримка мережного захоплення в Інтернеті
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |