Процесорний модуль OpenVox CCU-I-TGL
Процесорний модуль OpenVox CCU-I-TGL — це нова основна плата управління, розроблена для програм VoIP. Він оснащений чотириядерними процесорами Intel, які можуть легко обробляти 1800 одночасних дзвінків з використанням кодека G.711 або до 1000 одночасних дзвінків з використанням кодека G.729 (виміряно в лабораторних умовах). Для забезпечення чітких, високоякісних аудіо/відеодзвінків високої чіткості CCU-I-TGL підтримує інтеграцію з різними голосовими та відеокодеками високої чіткості.
OpenVox CCU-I-TGL підтримує комплексну обробку протоколів, включаючи протоколи SIP та IAX2 на стороні IP, а також BRI, PRI, SS7, R2, GSM та WCDMA на стороні CPE. Використовуючи всі переваги платформ з відкритим вихідним кодом, CCU-I-TGL поставляється з попередньо встановленою системою OpenVox UC PBX System, PBX in FlashTM та програмним забезпеченням FreePBX IPPBX.
Технічні характеристики
- Безкоштовне встановлення власного програмного забезпечення (Linux або Windows)
- ЦП: Процесори Intel(R) Core(R) i5 11-го покоління
- Оперативна пам'ять: до 32 ГБ DDR4-3200
- Сховище: вбудований твердотільний накопичувач M.2 SATA та 2,5-дюймовий жорсткий диск SATA
- NIC: 3*10/100/1000M (два на передній панелі та один на задній панелі)
- Дисплей: стандартний HDMI
- USB: два порти USB 3.0
- Потужність: 40 Вт
- Робоча температура: від 0°C до 50°C
- Температура зберігання: -40 °C ~ 125 °C
- Вологість: 10 ~ 90% БЕЗ КОНДЕНСАТУ
- Сертифікати: Відповідає RoHS
- Програмне забезпечення та платформа: Issabel, Elastix, FreePBX, VitalPBX, 3CX, Windows
Функції
АТС
- Користувачі: Необмежено
- Максимальна кількість VoIP-транків: необмежена
- Максимальна кількість одночасних викликів: 1800 одночасних викликів із кодеком G.711, 1000 одночасних викликів із кодеком G.729
- Транспортний протокол: UDP, TCP, TLS, SRTP
- DTMF: Внутрішньосмуговий, RFC2833, SIP INFO
- IP-сервіси: статична IP-адреса, DHCP, VPN, брандмауер, PPPoE, міст
- Підтримувані кодеки: ADPCM, G.711 (A-Law та u-Law), G.722, G.723.1 (наскрізний), G.726, G.728, G.729, GSM, iLBC (опціонально) та інші. .
- Підтримка SIP та IAX2
- Веб-панель оператора
- DISA (прямий доступ до внутрішньої системи)
- Докладний звіт про дзвінки (CDR)
- Запис дзвінків, Паркування дзвінків, Черги дзвінків, Голосова пошта, Конференц-зв'язок
- Подавлювач луна
- Підтримка зворотного дзвінка
- Гнучкі та настроювані IVR
- Підтримка наборів PIN-кодів
- Підтримка умов часу
- Налаштування VoIP-провайдера
- Підтримка йди за мною
- Підтримка кільцевих груп
- Підтримка відеотелефонів
- Звіти про використання каналу
Передвстановлена система
- OpenVox UC PBX System
- 3CX V16 заснований на debian 10
- Issabel 4.0
- FreePBX
- CentOS 7.8
- Debian 9.8
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |