Jabra Speak 710 MS (7710-309)

В наявності
0
Модель: 7710-309
Артикул: 7710-309
357.00 грн. Без податку: 357.00 грн.
Нашли дешевле ?
Скорочений опис
    Jabra Speak 710 MS (7710-309) - спікерфон преміум-класу для голосових конференцій до 6 учасників та прослуховування музики. HiFi звук, всеспрямований мікрофон, робота від акумулятора до 15ч., Радіус до 30м ... Читати далі...

    Jabra Speak 710 MS (7710-309) - спікерфон преміум-класу для голосових конференцій до 6 учасників та прослуховування музики. HiFi звук, всеспрямований мікрофон, робота від акумулятора до 15ч., Радіус до 30м при підключенні до ПК через LINK 370, до 10м з мобільним пристроєм. Можливість бездротового підключення додаткового Speak 710 для стерео та збільшення кількості учасників конференції до 12 чол. У комплекті: Bluetooth-USB адаптер LINK 370, чохол для транспортування. Сертифіковано для Microsoft Skype for Business/Lync

    Jabra Speak 710 - спікерфон преміум класу з високою якістю звучання мови та музики у компактній конструкції. Перший по-справжньому професійний та персональний пристрій для конференцій з динаміком HiFi для кришталево чистого звуку під час розмови та прослуховування музики.

 

 

Jabra Speak 410

  • Кількість учасниківдо 4
  • Тип підключенняUSB
  • МікрофонВсеспрямований

Jabra Speak 510

  • Кількість учасниківдо 4
  • Тип підключенняUSB, Bluetooth (дод. опція з Link370)
  • МікрофонВсеспрямований

Jabra Speak 710

  • Кількість учасниківдо 6
  • Тип підключенняUSB, Bluetooth (дод. опція з Link370)
  • МікрофонВсеспрямований

Jabra Speak 810

  • Кількість учасниківдо 15
  • Тип підключенняUSB, Bluetooth (дод. опція з Link370), NFC
  • МікрофонZoomTalk
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок