Панель розширення Fanvil C10

В наявності
0
Модель: С10
0.00 грн. Без податку: 0.00 грн.
Нашли дешевле ?
Скорочений опис
Fanvil С10 - це панель розширення, яка призначена для підвищення продуктивності та збільшення ефективності апаратів Fanvil С62 (Р). Панель розширення має 30 вільно програмованих DSS-клавіш з двоколірними діодами та під'є... Читати далі...

Fanvil С10 - це панель розширення, яка призначена для підвищення продуктивності та збільшення ефективності апаратів Fanvil С62 (Р). Панель розширення має 30 вільно програмованих DSS-клавіш з двоколірними діодами та під'єднується до IP-телефону кабелем з RJ-45 роз'ємом. Панелі розширення можна підключати послідовно до 5 шт., додавши 150 клавіш до IP-телефону. IP телефон з приставкою підтримує весь набір функцій IP-ATC, такі як швидкий набір, BLF/BLA, інтерком, переадресація/переведення/утримання/паркування/перехоплення/повернення. Fanvil С10 - ідеально підходить для секретарів, помічників, агентів колл-центру, керівників.

Основні характеристики:

30 вільно програмованих BLF-клавіш з двоколірними діодами
До 5 панелей розширення, сумарно 150 клавіш
Двокольорові (червоний/зелений) діоди для відображення статусу лінії
Кнопки вільно програмуються під функції speed dialing, call pickup, Intercom, hold, transfer, voicemail, forward, DND
Потрібен блок живлення при підключенні більше однієї панелі розширення до телефону
2 порти RJ-12 (5P5C) (вхід/вихід)
Блок живлення 110-240В АС, 5В/1А DC

Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок